تصویر
شهرداری ساماندهی کارتن خواب ها را در فصل سرما مورد توجه قرار دهد
22 آبان 1401 - 13:03
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: با توجه به آغاز فصل سرما ساماندهی کارتن خواب، معتادان متجاهر و اتباع غیرمجاز مورد توجه باشد و نظارت ها نیز بر فعالیت کمپ ها تشدید شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری گفت: با توجه به آغاز فصل سرما ساماندهی کارتن خواب، معتادان متجاهر و اتباع غیرمجاز مورد توجه باشد و نظارت ها نیز بر فعالیت کمپ ها تشدید شود.

دکترمهدی آقابراری در جلسه ساماندهی متکدیان و کودکان کار که در فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی با هر نام و عنوانی که باشد چهره شهر را نازیبا و مخدوش می سازد و دستگاه های متولی امر باید با اهتمام جدی در این زمینه کار انجام دهند.
وی با اشاره به تکمیل کمپ ماده ۱۶ استان افزود: فضای لازم برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در استان وجود دارد بزودی نیز ظرفیتی ۱۰۰ نفری به کل فضاهای پیش بینی شده در این رابطه اضافه می شود و هیچ اما و اگری برای انجام نشدن تکالیف دستگاه ها وجود ندارد.
معاون با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع غیرمجاز و کودکان کار تصریح کرد: پارک های سطح شهر از اجرای طرح پاکسازی اجتماعی جا نمانند.
دکترآقابراری گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، ساماندهی کارتن خواب ها نیز به جد مورد توجه باشد.

وی همچنین بر ضرورت رفع موانع و مشکلات در کمپ ها و مراکز نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد و افزود: بهداشت اجتماعی و سلامت این افراد نیز باید مورد نظارت قرار بگیرد تا از شیوع بیماری ها در فصل سرما جلوگیری شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.