تصویر
شهرداری فردیس توسعه کتابخانه قاصدک را انجام خواهد داد
25 تیر 1402 - 10:27
1
عسگری قائم مقام شهردار فردیس گفت: پروژه توسعه کتابخانه عمومی قاصدک در مهلت مقرر تکمیل و تحویل اداره کتابخانه های عمومی خواهد گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


عسگری قائم مقام شهردار گفت: پروژه توسعه کتابخانه عمومی قاصدک در مهلت مقرر تکمیل و تحویل اداره کتابخانه های عمومی خواهد گردید.

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در سال جاری به صورت مشترک با انجمن‌ بخش مشکین‌دشت به ریاست محمد فیضی معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری فردیس و با حضور حمیدرضا عسگری، قائم مقام ؛ مهدی نیک مرام، رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت؛ سیدعباس طباطبایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن ها در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فردیس برگزارشد.
طباطبایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس ضمن ارائه آمار اعضای فعال، تعداد منابع و امانت کتاب توسط اعضای کتابخانه های عمومی، بیان کردند طبق تقویم ضبط برنامه های نقاشی نقاشی و هدهد سفید شبکه پویا در کتابخانه قاصدک انجام و از این شبکه پخش گردید.
ایشان همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت دهه ولایت و امامت با همکاری سایر ارگانها خبر داد.
در ادامه فیضی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس طی سخنانی تلاش برای اجرای برنامه هایی با هدف ایجاد درآمد پایدار در کتابخانه ها، در توسعه فضاهای فرهنگی و ایجاد رفاه بیشتر در استفاده از کتابخانه ها تاثیر گذار خواهد بود.
در بخشی از این جلسه نیز حمیدرضا عسگری قائم مقام اطمینان خاطر داد که پروژه توسعه کتابخانه قاصدک، واقع در بوستان تندرستی، در مهلت مقرر تکمیل و به اداره کتابخانه های عمومی فردیس تحویل خواهد شد.
گفتنی است کتابخانه عمومی کودک و نوجوان قاصدک با متراژ ۱۰۰متر مربع در پارک تندرستی فردیس واقع شده و تنها کتابخانه کودک و نوجوان استان البرز است که با پیشنهاد اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و موافقت شهرداری فردیس ۱۰۰متر به این بنا اضافه خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.