تصویر
شهرداری فردیس طلای کثیف را از شهروندان می‌خرد
04 بهمن 1402 - 13:07
0
مدیر پسماند شهرداری فردیس گفت: به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا، غرفه خرید پسماند خشک در روبروی شهرک دهکده بازگشایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر پسماند شهرداری گفت: به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا، غرفه خرید پسماند خشک در روبروی شهرک دهکده بازگشایی شد.

سید مصطفی آل یاسین با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا، اظهار کرد: در این راستا غرفه‌های خرید پسماند خشک به صورت کانکس در سطح شهر مستقر شده است.

وی با بیان اینکه غرفه خرید پسماند، پسماندهای خشک را از شهروندان خریداری می‌کن، افزود: با درخواست شهروندان، به تازگی غرفه خرید پسماند خشک مقابل شهرک دهکده فردیس مستقر و بازگشایی شد.
آل یاسین گفت: غرفه خرید پسماند همه روزه باز است و شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک از جمله، پلاستیک، آهن، آلومینیوم، نان و غیره را به این غرفه‌ها بفروشند.

مدیر پسماند از شهروندان خواست برای نهادینه سازی فرهنگ جداسازی زباله از مبدا مشارکت کنند و گفت: تفکیک زباله از مبدا امکان بازیافت پسماند را فراهم و هزینه‌های جداسازی‌‌ آن را کاهش می‌دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.