تصویر
02 اسفند 1402 - 11:38
2
فرماندار شهرستان فردیس در نشست مشترک با مدیران شهرداری فردیس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بخشدار مشکین دشت و مسئول کمیته مشارکت سیاسی ستاد انتخابات شهرستان فردیس مطرح کرد:شهرداری های شهرستان فردیس با ایجاد شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری را در اولویت قرار دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان در نشست مشترک با مدیران ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بخشدار مشکین دشت و مسئول کمیته مشارکت سیاسی ستاد انتخابات شهرستان فردیس مطرح کرد:شهرداری های شهرستان فردیس با ایجاد شور انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری را در اولویت قرار دهند.

نشست مشترک فرماندار با مدیران شهرداری فردیس در راستای اجرای طرح های بصری مشارکت حداکثری مردم درصحنه انتخابات ۱۱ اسفند ماه برگزار گردید.
فرماندار شهرستان فردیس در این جلسه انتخابات را نماد اقتدار ملی دانست و تعامل فزاینده میان دستگاه های حاکمیتی و مدیریت شهری را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری خواند و گفت: از شهرداری ها درخواست داریم تا از همه ظرفیت و توان خود جهت برگزاری و برپایی انتخاباتی شکوهمند بهره ببرند و این امر مستلزم آن است که ما از مشوق ها و ساز و کارهایی در این راستا استفاده کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه در انجام طرح ها و تبلیغات شهری، حتما نگاه انتخاباتی باید وجود داشته باشد، گفت: در جریان انتخابات حتما باید تبلیغات به سمت جلب مشارکت حداکثری حرکت کند و از ظرفیت ها و فضاهای شهری در راستای نهادینه ساختن ارزش های ملی و مذهبی و سیاست های کلان بهره برد.
در ادامه جلسه محمد حسین جعفری مدیر اداره زیباسازی شهرداری فردیس با اعلام آمادگی شهرداری فردیس در راستای جلب مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات افزود: اداره زیباسازی شهرداری فردیس از تمام ظرفیت خود در این خصوص استفاده خواهد نمود.
سعید فرجی مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل شهرداری فردیس آمادگی شهرداری فردیس نیز افزود این واحد در ابتدا با تبیین دستاوردهای مهم شهرداری فردیس به شهروندان به استقبال انتخابات رفته و از هیچ تلاشی برای حضور حداکثری مردم درصحنه انتخابات مضایقه نخواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.