تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

شهرداری کرج برای توجیه کوتاهی‌ها نباید از پروژه بزرگراه شمالی بُت بسازد
19 مرداد 1401 - 10:15
5
عضو شورای اسلامی شهر کرج با یادآوری وظایف شهرداری در خصوص پیگیری هایی لازم جهت ارائه خدمات به شهر و شهروندان و فراهم آوردن رفاه آنان، گفت: معطل ماندن پروژه بزرگراه شمالی نتیجه کوتاهی شهرداری در وظایف است و این در حالی است که برای توجیه این کوتاهی ها از پروژه بت ساخته و به جای ارائه خدمات شاهد بهانه هایی هستیم که از این نهاد ارائه می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای اسلامی با یادآوری وظایف شهرداری در خصوص پیگیری هایی لازم جهت ارائه خدمات به شهر و شهروندان و فراهم آوردن رفاه آنان، گفت: معطل ماندن پروژه بزرگراه شمالی نتیجه کوتاهی شهرداری در وظایف است و این در حالی است که برای توجیه این کوتاهی ها از پروژه بت ساخته و به جای ارائه خدمات شاهد بهانه هایی هستیم که از این نهاد ارائه می شود.

با تشریح برخی موانعی که بر سر پروژه بزرگراه شمالی قرار گرفته است، به عدم امکانات لازم در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از کاستی های اتمام پروژه یاد شده، جرثقیل مورد نیاز بود که بالاخره و پس از سه ماه تاخیر به رسیده است.
وی همچنین از ضعف پشتیبانی مالی این پروژه از سوی شهرداری سخن گفت و افزود: حمایت و تزریق مالی به این پروژه مهم در طول سال جاری کمتر از ۳میلیارد تومان است و این در روند تسریع و اجرای پروژه به نوعی فاجعه به شمار می رود و نشان دهنده این است که پروژه در اولویت چندم قرار گرفته است.
رحیمی بیان کرد: حتی شهرداری در خصوص جذب سرمایه و تعریف فرصت سرمایه گذاری در طول مسیرپروژه نیز بی توفیق بوده است.
این عضو شورا با اشاره به کوتاهی شهرداری در دیگر موارد مربوط به پروژه بزرگراه شمالی از ادامه تخریب ساختمان معروف لیدوما یاد کرد و گفت: انجام این امر به تکمیل قرارداد تملک ساختمان مجاور گره خورده که متاسفانه در این مورد نیز نتیجه ای حاصل نشده است.
وی ضمن ابراز تاسف از رویکرد شهرداری در به تاخیر انداختن پروژه یاد شده، عنوان کرد: درصورت ثباتِ رویکرد و دیدگاه فعلی شهرداری به این پروژه مهم ترافیکی، کمی عمیق‌تر و دقیق‌تر در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود از اقدام مدیریت شهری در خصوص اجرای پل b0 (حصار) و پل b20 (باغستان) خبر داد و افزود: در صورتی که بهانه های اجرایی به اتمام رسیده باشد به امید خدا در حال حاضر این پروژه ها در آستانه برگزاری مناقصه هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.