تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است

شهرداری کرج در جمع کلانشهرهای پیشرو در درآمدزایی
08 اسفند 1400 - 15:58
5
شهرداری کرج در آیتم «جذب درآمدی بودجه در 10 ماهه نخست سال 1400» رتبه دوم را در بین کلانشهرها و مراکز استانهای کشور نصیب خود ساخته که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، محدودیت ها و مشکلات شهرداریها در درآمدزایی و تامین منابع مالی، می توان بر جهادی و حائز اهمیت بودنِ کسب این عنوان صحه گذاشت و نوید سالیِ پررونق برای شهر در سالِ 1401 را داد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهرداری در آیتم «جذب درآمدی بودجه در ۱۰ ماهه نخست سال ۱۴۰۰» رتبه دوم را در بین کلانشهرها و مراکز استانهای کشور نصیب خود ساخته که با در نظر گرفتن شرایط ، محدودیت ها و مشکلات شهرداریها در درآمدزایی و تامین منابع مالی، می توان بر جهادی و حائز اهمیت بودنِ کسب این عنوان صحه گذاشت و نوید سالیِ پررونق برای شهر در سالِ ۱۴۰۱ را داد.

مصطفی سعیدی طی سخنرانی ها و اتخاذِ مواضع در مراسمات و جلساتِ سطح شهر بارها از بی رغبتی برای پاسخگویی به تخریب ها سخن گفته و تاکید کرده که ترجیح بر تمرکز زمان و انرژی برای خدمت رسانی و رفع موانع و مشکلات شهری به جای پرداختن به حواشی بی ثمر است؛ او گفته چه بسا سنگ اندازی ها و عصبانیت ها نشان دهنده درستی مسیری ایست که به سمت اعتلاء و بالندگی و آبادانی شهر طی می شود.
در اجرای تحقق مطالباتِ شورای اسلامی شهر و تاکید مستمر نمایندگان مردم بر محرومیت زدایی، شناسایی صحیح نیازها و مشکلاتِ محلات و انجام کارهای کلان و زیرساختی تنها در ده روز گذشته روزهای پُرکاری را پشت سر گذاشته است؛ از آغاز بکار سامانه های هوشمند ساماندهی ترافیک سطح شهر گرفته تا کلنگ زنی پارکرود و افتتاح بلوار شهدای حسین آباد راه آهن و امروز نیز اعلامِ رتبه دوم در آیتم جذب درآمدی بودجه در بین کلانشهرها و مراکز استانهای کشور.

آنطور که علی سلطانی مقدم معاون مالی و اقتصادی به رسانه ها گفته؛ «شهرداری کرج در ۱۰ ماهه اول امسال موفق به جذب ۸۳ درصد از بودجه نقد و غیر نقدی خود شده و از این حیث در رتبه ای بالاتر از شهرداریهای مشهد و شیراز ایستاده است.
» او ادامه داد: در بررسی درصد جذب درآمدی بودجه ۱۰ ماهه اول امسال، شهرداری کرج موفق شده در بین ۱۸ کلانشهر، رتبه دوم را کسب کند که این مهم توسط دبیرخانه کلانشهرها اعلام شده است.
توفیقاتِ کنونی که در سایه همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج حاصل می شود، مُهر تاییدی بر آغاز فصل جدیدی از کار و خدمت در سایه تعامل، همدلی و وحدتِ حاکم بر تعاملات مسئولان ارشد شهری است که نویدبخش سالی توأم با کارهای جهادی، گام هایِ محرومیت زدایی، تکمیل طرح های نیمه تمام و تحول در حوزه های و است و یقیناً کامِ مردم را شیرین خواهد کرد و همه این دستاوردها در درجه اول و آخر برای مردم و متعلق به آنها می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.