تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

شهردار و شورای انقلابی شهر کرج برای کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه مند باشند
01 آبان 1401 - 9:45
2
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به محله های کم برخوردار در شهر کرج، گفت: شهرداری و شورای اسلامی انقلابی شهر باید درخصوص ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی، دغدغه مند باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به محله های کم برخوردار در شهر ، گفت: شهرداری و شورای اسلامی انقلابی شهر باید درخصوص ساماندهی و کاهش آسیب های ، دغدغه مند باشد.

مجتبی عبداللهی در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای اسلامی که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: به طور قطع سلایق و دیدگاه های افراد مختلف بویژه در پارلمان هایی همچون مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک شکل نیست ولی کلیدواژه خدمت و کسب رضایتمندی مردم، اهداف را متعالی و متمرکز می کند.

وی ادامه داد: در این دوره از شورای اسلامی شهر کرج، حضور افراد انقلابی، ایثارگر و فرزندان شهدا، بسیار شاخص است و به طور قطع مردم عملکرد این دوره را با حساسیت بیشتری رصد می کنند.
عبداللهی گفت: اکنون هر اقدام انقلابی و رفتارها در راستای مدیریت و تصمیم گیری برای کلانشهر کرج در اذهان مردم ماندگارتر خواهد شد.
وی افزود: بر این باور هستم که با همدلی ها و تعاملاتی که در شرایط کنونی شکل گرفته، می توانیم بزودی شاهد توسعه و آبادانی در این شهر باشیم.
استاندار البرز گفت: تصمیم گیری و اقدام بر اساس خردجمعی و بکارگیری افراد فرهیخته، انقلابی، متخصص و دارای ویژگی های کارآمد در سیستم مدیریت شهری، روند امور را بلحاظ کمی و کیفی تسریع و تسهیل خواهد کرد.
وی افزود: شورای اسلامی شهر، وظیفه مهم قانونگذاری در مدیریت شهری و نظارت بر عملکرد شهرداری را بر عهده دارد؛ توانمندی اعضای شورای اسلامی در حل مسائل مهم شهری، مردم را امیدوار و مطئمن می کند.

عبداللهی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اعتماد مردم را جلب کنند و با قدرت تصمیم گیری خود، گره های بزرگ پروژه های شهری برای ارتقا کیفیت زندگی مردم را باز می کنند.

وی افزود: تعامل با مردم و دیدارهای چهره به چهره، تاثیر بسزایی در کسب رضایتمندی مردم و احصا مشکلات و کمبودها برای برنامه ریزی و بودجه بندی در صحن شورا دارد.

استاندار البرز گفت: برنامه ریزی برای کسب درآمدهای پایدار بمنظور افزایش بودجه و اعتبارات جهت پیشبرد پروژه های مهمی همچون قطارشهری و کمربندشمالی کرج، ساماندهی زباله ها و نصب زباله سوز و.
.
.
از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: با توجه به انتخاب ، ضرورت دارد که تمرکز ویژه ای بر روز ساماندهی زباله ها و نصب زباله سوز معطوف شود.

عبداللهی با اشاره به محله های کم برخوردار در شهر کرج، گفت: شهرداری و شورای اسلامی انقلابی شهر باید درخصوص ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی، دغدغه مند باشد.

وی افزود: رسیدگی ویژه به پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ در استان که تعداد قابل توجهی نیز هستند، ضرورت دارد و باید هر چه سریع تر مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: قوانین و مقررات مشخصی برای واگذاری انشعابات ساختمان ها، ابلاغ شده و شهرداری و دستگاه های خدمات رسان باید از آن تبعیت کنند.
وی افزود: از انتظار می رود در راستای تحقق اهداف بزرگ مدرسه سازی و ساخت اماکن و ایجاد نشاط و شور در محله ها، همراه باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.