تصویر
شهرها مهیای جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شوند
08 بهمن 1402 - 9:16
5
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به دستگاه ها تکلیف کرد طبق دستور استاندار البرز جای جای نقاط شهر را مهیای جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایند و رویکرد مردمی سازی و امیدآفرینی را در تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی این ایام ساری و جاری سازند و به استقبال جشن انتخابات بروند.
ارسال توسط :
پ
پ

به دستگاه ها تکلیف کرد طبق دستور استاندار البرز جای جای نقاط شهر را مهیای جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایند و رویکرد مردمی سازی و امیدآفرینی را در تمامی برنامه های و این ایام ساری و جاری سازند و به استقبال جشن انتخابات بروند.

دکتریحیی رمضانی در حاشیه جلسه هماهنگی ویژه برنامه های ستاد دهه فجر استان گفت: بمناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آذین بندی و چراغانی شهرها آغاز شده و انتظار می رود تمامی شهرداران مناطق شهری تحت پوشش را متناسب با جشن ها و اعیاد پیش رو مهیا کنند.
وی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه ها افزود: هر دستگاه برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را متناسب با دهه مبارک فجر طراحی و تدوین نموده و گزارش آن به شهرستان اعلام نماید.
با تاکید بر مردمی سازی جشن های پیش رو گفت: استفاده از ظرفیت جوانان، ورزشکاران و هنرمندان، هیات های مذهبی، مساجد و مدارس و دانش آموزان و اصناف با نگاه ویژه به پتانسیل های اقشار مختلف برای هرچه با شکوه تر و مردمی برگزار شدن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: دیدار و تفقد از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آماده سازی و آذین بندی مدارس و مساجد و سایر کانون های فرهنگی و اجتماعی از جمله اولویت ها در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
فرماندار گفت: از جشن های پیش رو تا نیمه شعبان به استقبال جشن انتخابات می رویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.