تصویر
شهروندان فردیسی با مشارکت گسترده در انتخابات مجلس در احداث پروژه ملی قطارشهری تاثیر گذارند
01 بهمن 1402 - 11:28
3
محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه احداث پروژه قطارشهری برای شهر پرتراکم فردیس آثار و پیامدهای مثبت بسیاری همچون کاهش ترافیک و آلودگی هوا به دنبال دارد، اظهار کرد: راه‌اندازی قطارشهری پرهزینه است و احداث آن با بودجه شهرداری سال‌ها به طول می انجامد چراکه کفاف تأمین آن را نمی‌دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه احداث پروژه قطارشهری برای شهر پرتراکم آثار و پیامدهای مثبت بسیاری همچون کاهش ترافیک و آلودگی هوا به دنبال دارد، اظهار کرد: راه‌اندازی قطارشهری پرهزینه است و احداث آن با بودجه شهرداری سال‌ها به طول می انجامد چراکه کفاف تأمین آن را نمی‌دهد.

عنوان کرد: قطار شهری پروژه‌ای ملی است و دولت باید برای تأمین مالی آن حمایت‌های اعتباری لازم را به عمل آورد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: تنها نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستند که می توانند بودجه‌های دولتی را در فردیس سر ریز کنند؛ لذا مشارکت گسترده شهروندان و انتخاب نمایندگان اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: در صورتی که دولت در احداث پروژه قطارشهری حمایت های اعتباری لازم را داشته باشد این پروژه بسیار سریع به بهره برداری می‌رسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.