تصویر
شهید حاج قاسم سلیمانی ابعاد شخصیتی متفاوتی داشت
13 دی 1401 - 9:40
4
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: شهید سلیمانی ابعاد شخصیتی بسیاری داشت،همچنان که در مقابل دشمنان مانند کوه بود در مقابل فرزندان شهدا متواضع بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: شهید سلیمانی ابعاد شخصیتی بسیاری داشت،همچنان که در مقابل دشمنان مانند کوه بود در مقابل فرزندان شهدا متواضع بود.

به گزارش خبرنگار بسیج از ، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مصلی نماز جمعه مهرشهر برگزار شد، گفت:شهید سلیمانی هیچ دلبستگی ای به دنیا نداشت.
وقتی به ایشان گفتند نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را قبول کند، گفت نامزدی در مقابل گلوله و خمپاره.
وی ادامه::شهید سلیمانی شاید علم چندانی در دین نداشت اما هر چه که داشت و میدانست را به عمل بست.
ایشان در میان مردم کشورمان تا قبل از شهادت خیلی شناخته شده نبود اما در جبهه مقاومت و ملت های درگیر ایشان را میشناختند و امنیت خود را مدیون رشادت های او میدانستند.
وی بیان کرد: :برای بعضی معما بود که چگونه روس ها با ایران در سوریه همراه شدند؟ این، از ابتکارات این شهید بود.
ایشان با حضور در مقر ریاست جمهوری روسیه،پوتین را برای حضور در سوریه مجاب کرد؛همانطور که خود این بزرگوار در خاطرات خود اذعان کرد که برای فرماندهان روس حتی چند ساعت طرح عملیات کرد.
.
.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت:شهید سلیمانی ابعاد شخصیتی بسیاری داشت،همچنان که در مقابل دشمنان مانند کوه بود در مقابل فرزندان شهدا متواضع بود و هیچگاه سرکشی از خانواده های شهدا را با وجود تمام مشغله خود فراموش نمیکرد.
با اینکه مورد علاقه تمام احزاب کشوری بود اما با هیچکدام ارتباط نزدیکی برقرار نکرد و آلوده به فساد های موجود در بعضی از احزاب و گروه های سیاسی نیز نشد.
حجت السلام یوسفی در پایان اضافه کرد:امروز جمهوری اسلامی ایران به قطب علمی،نظامی و سیاسی در منطقه و همچنین یکی از مراکز مبادلات جهان تبدیل شده است که این مهم به برکت افرادی مانند شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.