تصویر
شهید سلیمانی خود را سرباز حضرت زهرا (س) و انقلاب اسلامی  می دانست
12 دی 1402 - 15:53
1
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ؛ چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، را گرامی داشت و گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت زهرا (س) می دانست .
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز در پیامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ؛ چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، را گرامی داشت و گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت زهرا (س) می دانست .

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) ، یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشت
در متن این پیام آمده است :
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدون تردید فرمانده ای دلاور و یکی از قهرمانان ایران اسلامی است که تاریخ درباره عظمت و فعالیت های گسترده اش به نیکی قضاوت خواهد کرد وی انسانی وارسته بود که در سخت ترین عملیات ها از دفاع مقدس تا مبارزه با داعش و نبرد با استکبار جهانی همواره ذکر مقدس یا زهرا بر لب داشت و این ذکر ملکوتی را عامل موفقیت خود در میدان های مختلف می دانست .
حاج قاسم در حالی که فرمانده ای دلاور بود به سربازی حضرت زهرا و انقلاب اسلامی افتخار می کرد و طی وصیتی بر ذکر عنوان سرباز روی سنگ قبرش تاکید کرده بود .
وی که در راه خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی از تمام تعلق های دنیوی چشم پوشیده بود و محبوبیت و مقبولیت گسترده ای در نزد مردم داشت ، بارها با پیشنهاد قبول مسئولیت هایی چون ریاست جمهوری از جانب مردم و‌ مسئولان روبرو شده بود ؛ اما هر بار به رغم احتمال بالا و تقریبا قطعی پیروزی در صورت کاندید شدن در چنین کارزارهایی ، این پیشنهادها را رد می کرد و خود را تنها یک سرباز ساده در نظام انقلابی می دانست .
وی که بر گردن مردم ایران و دنیا حق تامین امنیت دارد ؛ نقش بزرگی در نابودی داعش این جریان خبیث پرورش یافته در دامان استکبار جهانی داشت و اگر او و همرزمانش نبودند امروز داعش در سرتاسر دنیا و چه بسا در آمریکا و اروپا جولان می داد و حتی بر علیه اربابان خود اقدام می کرد .
سردار سلیمانی فرمانده بی نظیری بود که در جبهه مقابله با مستکبران و ظالمان یک فرمانده مقتدر و دلاور بود و در سنگر خدمت به مردم ، فردی فروتن و جهادگر بود که به سادگی و خلوص نیت معروف بود .
حاج قاسم که فردی مردمی بود و همواره اعتقاد عمیقی به جهاد تبیین و‌ فراهم کردن بستر دوستی و گفتگو‌ی سازنده با نسل جوان داشت ، بارها با حضور در سنگر جهاد تبیین ؛ اسباب تحول افراد زیادی را فراهم آورده بود که برخی از آنها در همین راه به عنوان شهید مدافع حرم به درجه پرفیض شهادت نائل آمدند .
از طرف دیگر شهید سلیمانی همواره برای دختران و زنان ایران اسلامی ارزش و‌ احترام خاصی قائل بود و آنها را فرزند و دختر خود می دانست و حتی اگر برخی از آنها در چارچوبی اعتقادی او قرار نمی گرفتند او همانند یک پدر و از سنگر جهاد تبیین به گفتگو با آنها می نشست و راه رشد و تعالی معنوی را به آنها نشان می داد و این باید یک الگو برای ما در سنگر جهاد تبیین باشد .
بر اساس آنچه گفته شد ، تقارن زیبای ولادت حضرت زهرا (س) و‌ روز زن و مادر با چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی توام با پیامی بزرگ برای جامعه زنان عفیف و نجیب ایران اسلامی است تا آنها با وقوف به مسئولیت بزرگ خود و‌ الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) ؛ پیروان راستین مکتب فاطمی (س) و تربیت کنندگان فرزندان دلاور و شیرمردان و شیرزنانی از نسل سلیمانی ها باشند .
لذا بر خود وظیفه می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ، میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر را به جامعه زنان ایران اسلامی و به ویژه بانوان فرهیخته استان البرز تبریک بگویم .
سرباز مکتب سلیمانی «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.