تصویر
شهید فهمیده امروز در قلب‌های نوجوانان ما جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است
09 آبان 1402 - 14:53
شناسه : 686121
2
دبیر رویداد خانواده کل کشور در مراسم یادواره شهید حسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز استان البرز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شهید محمدحسین فهمیده، آن طفل ۱۳ ساله را به‌عنوان الگو و اسوه خود در نظر می‌گیرد، گفت: این نوجوان امروز در قلب‌های نوجوانان ما جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر رویداد خانواده کل کشور در مراسم یادواره شهید حسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز استان البرز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شهید محمدحسین فهمیده، آن طفل ۱۳ ساله را به‌عنوان الگو و اسوه خود در نظر می‌گیرد، گفت: این نوجوان امروز در قلب‌های نوجوانان ما جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است.

به گزارش «ایثار» استان البرز، یادواره شهید بسیجی محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز استان البرز صبح امروز ۹ آبان ماه مصادف با هفته بسیج دانش‌آموزی و در آستانه روز دانش‌آموز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مجتبی عبداللهی سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسئولین لشگری و استانی، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد برمایی، دبیر رویداد خانواده کل کشور در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: انسان‌ها سرمایه‌های مختلفی در زندگی خود دارند؛ برخی افراد سرمایه خود را ثروت، عده‌ای دیگر سواد، بعضی از افراد اصالت و عده‌ای دیگر هویت می‌دانند.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شهید محمدحسین فهمیده، آن طفل ۱۳ ساله را به‌عنوان الگو و اسوه خود در نظر می‌گیرد، اضافه کرد: این نوجوان امروز در قلب‌های نوجوانان ما جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است.
سه مورد را می‌توان سرمایه و ثروت یک نوجوان دانست که یکی از آن‌ها دوران نوجوانی و جوانی است که شما در آن به سر می‌برید.
دومین سرمایه، معصومیت و ایمان و سومین مورد، استعداد و تخصص است؛ این کشور به متخصصان و دانشمندانی نیاز دارد که مانند مصطفی احمدی روشن می‌توانند شهید شوند.
دبیر رویداد خانواده کل کشور از دانش آموزان خواست برای رفع نیاز و حفظ عزت این کشور، خیلی خوب درست بخوانند و خود و جان، عمر و استعداد خود را نذر راه یک شهید کنند، بیان کرد: در این مملکت هیچ‌کس به‌جز خودش برای خود دل نمی‌سوزاند، پس دانش آموزان این مرزوبوم برای حفظ بزرگی و عزت این کشور، ایمان، نوجوانی و استعدادهای خود را خرج این زندگی کنند تا به فضل الهی، خیر دنیا و آخرت نصیب آن‌ها شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین برمایی با تأکید بر ضرورت خودشناسی دانش آموزان و نوجوانان، این امر را مهم‌تر از خداشناسی دانست و خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات این استان و شهر، تلاش کنید و پای آن‌ها بایستید زیرا ممکن است برخی مسئولین به دلیل مشغله زیاد بعضی از مسائل را مشاهده نکنند اما شما می‌توانید آن‌ها را ببینید.
وجود شما نباید دست‌کم گرفته شود، به این شرط که خودتان را بزرگ ببینید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.