تصویر
شورای اسلامی شهر گلسار آماده همکاری جهت تسریع در فرایند صدور اسناد مالکیت می باشد
24 آذر 1401 - 8:57
2
با پیگیری مجموعه مدیریت شهری جلسه بررسی راهکار ها ورفع موانع دریافت اسناد مالکیت شهروندان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار ، مهندس کوهدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و معاون فنی و شهرسازی شهرداری در دفتر رئیس شورای اسلامی شهر گلسار برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

با پیگیری مجموعه مدیریت شهری جلسه بررسی راهکار ها ورفع موانع دریافت اسناد مالکیت شهروندان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس کوهدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و معاون فنی و شهرسازی شهرداری در دفتر رئیس شورای اسلامی شهر گلسار برگزار گردید .

در ابتدای جلسه رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسار ضمن از زحمات بنیاد مسکن در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت دریافت اسناد و همچنین عدم دریافت اسناد مالکیت برخی از شهروندان از ادوار گذشته تا کنون پرداخت .
وی افزود: با توجه به عدم صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای و باعنایت به پیگیری مکرر شهروندان در خصوص دریافت سند مالکیت می بایست موانع موجود در این خصوص بررسی گردد و شورای اسلامی شهر آماده همکاری جهت تسریع در فرایند صدور اسناد مالکیت و سیر مراحل قانونی می باشد.
مهندس کوهدار رئیس بنیاد مسکن شهرستان ساوجبلاغ نیز در سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت پیگیری صدور اسناد مالکیت با هماهنگی می باشد تا از طریق روند قانونی پس از دریافت استعلامات نسبت به صدور سند از سوی اداره ثبت اقدام گردد .
مهندس کوهدار همچنین در خصوص نحوه و مراحل صدور اسناد مالکیت مطالبی را بیان نمود .
حمید کیاروستا نیز در سخنانی بیان داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات شهروندان گلسار عدم صدور جواز و سند مالکیت برای اراضی قولنامه ای می باشد که بایستی با همکاری دستگاه های ذیربط صدور اسناد مالکیت عملیاتی گردد تا در روند صدور اسناد تسریع گردد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.