تصویر
شورای اسلامی همچنان توانمند و خوش فکر در کنار شهرداری و تأثیرگذار در خدمت به شهروندان است
15 فروردین 1401 - 16:37
شناسه : 184333
3
شهردار کمالشهر در دیدار نوروزی با ریاست و اعضای شورا ی اسلامی ضمن اعلام این مطلب افزود: درروزهای پایانی سال 1400 و در روند تصویب و تدوین بودجه ، تلاشها و زحمات پرثمر شورای اسلامی کمالشهر بسیار موجب امتنان و مستلزم قدردانی است .
ارسال توسط :
پ
پ

در دیدار نوروزی با ریاست و اعضای شورا ی اسلامی ضمن اعلام این مطلب افزود: درروزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و در روند تصویب و تدوین بودجه ، تلاشها و زحمات پرثمر شورای اسلامی کمالشهر بسیار موجب امتنان و مستلزم قدردانی است .

وی افزود: هنر مدیریت در این است که هر کار واقدامی در وقت خودش، به موقع و به نحو احسن انجام پذیرد ، در این راستا تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری معطوف به خدمتی صادقانه ، به موقع و ماندگار است.
در ادامه این نشست محسن افشار ریاست شورای اسلامی کمالشهر نیز با تبریک ایام گفت: امیداست با حضورپر شور و جهادی همه مسئولین شهری در صحنه خدمت همچون گذشته ، پروژه ها و برنامه هایی که دیده شده ، در سال جدید به بهره برداری رسیده و به سال آینده موکول نگردد.
در ادامه این جلسه سعید بهرامی رئیس کمیسیون شورای اسلامی کمالشهر نیز با تبریک ایام گفت: انشاله در این ماه پربرکت توفیق عبادت و بندگی را بیش از پیش داشته و با عنایت خداوند متعال تا آخرین روزی که در این جایگاه حضور داریم ، افتخار خدمت به شهروندان فهیم کمالشهر را داشته باشیم.
سپس آقای اسکندری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال نو وحلول ماه مبارک رمضان و تشکر از همه پرسنل مجموعه مدیریت شهری کمالشهر بویژه پاکبانان گرامی گفت:امید است با همکاری مدیران شهری ، همه همکارانمان در بخش های مختلف شهرداری و همچنین شهروندان محترم بتوانیم در سال جدید شاهد شکوفایی و پویایی هرچه بیشتر کمالشهر باشیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.