تصویر
شورای شهر کرج پای صحبت نخبگان، معنمدین و علاقمندان به حوزه مدیریت شهری نشست
01 بهمن 1402 - 16:19
1
برنامه فراخوان دعوت از نخبگان، معتمدین و علاقمندان آشنا به حوزه مدیریت شهری با هدف برنامه ریزی مشارکتی در راستای تهیه و تنظیم بودجه ۱۴۰۳ شهر کرج در سالن فارابی تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

برنامه فراخوان دعوت از نخبگان، معتمدین و علاقمندان آشنا به حوزه مدیریت شهری با هدف برنامه ریزی مشارکتی در راستای تهیه و تنظیم بودجه ۱۴۰۳ شهر در سالن فارابی تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

شورای اسلامی به منظور جمع‌بندی و هم‌اندیشی پیرامون بودجه ۱۴۰۳ با نگاه تخصصی، نیازسنجی و نظام مسائل این شهر از کلیه متخصصین، نخبگان، معتمدین و علاقمندان آشنا به حوزه مدیریت شهری طی فراخوانی دعوت بعمل آورد.
در راستای فراخوان ، جلسه ای با حضور «محمد اسدیان»«مریم قهرمانی صارم»«حجت الاسلام علیرضا سعیدی» و « » اعضای ، «محمدمهدی مهربان» و «محسن ابن الدین حمیدی» از مرکز پژوهش‌ مجلس شورای اسلامی، شهروندان و اصحاب رسانه در سالن فارابی تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.

در این هم اندیشی شهروندان کرجی مشکلات و مسائل مناطق رو مطرح کردند و پیشنهاداتی را برای تنظیم بودجه ارایه نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.