تصویر
شورای نمایندگان پرستاری بیمارستان های استان البرز تشکیل شد
02 خرداد 1402 - 15:48
2
دکتر سیما فیض الله زاده مدیر پرستاری دانشگاه افزود: شورای نمایندگان پرستاری بیمارستانهای آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز برای اولین بار در استان البرز تشکیل شد و اولین جلسه این شورا در روز یکشنبه ، 31 اردیبهشت ماه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


دکتر سیما فیض الله زاده مدیر پرستاری دانشگاه افزود: شورای نمایندگان پرستاری بیمارستانهای آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز برای اولین بار در استان البرز تشکیل شد و اولین جلسه این شورا در روز یکشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی افزود: این شورا که به همت مدیریت پرستاری دانشگاه تشکیل شده است برنامه هایی همچون حفظ و برقراری ارتباط بین نمایندگان پرستاری بیمارستانها با مدیر پرستاری دانشگاه بدون واسطه ، مشارکت و هم اندیشی صاحبان اصلی فرآیندها در راستای حل مشکلات پرستاری ، مشارکت کلیه رده های پرستاری در تصمیم گیری ها و سیاست های برنامه ریزی و پیگیری جمعی مطالبات پرستاری را با جدیت دنبال خواهد کرد.
مدیر پرستاری دانشگاه افزود: اعضاء این شورا کارشناسان و مدیر پرستاری دانشگاه، ۴ نفر نماینده از هر بیمارستان از کمک پرستاران، پرستاران، اتاق عمل و هوشبری مراکز هستند.
از برنامه های روتین این شورا ها برگزاری انتخابات دوره ای جهت انتخاب نمایندگان و برگزاری جلسات دوره ای بصورت فصلی با نمایندگان منتخب بیمارستانها می باشد و از این پس رده های مختلف پرستاری می توانند مطالبات صنفی، موارد مرتبط با فرایندهای جاری پرستاری، مشارکت در تصمیم گیری های حوزه پرستاری را در قالب این شورا پیگیری و دنبال نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.