تصویر
شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی فردیس پیش رو در زمینه اطلاع رسانی است
03 بهمن 1402 - 8:57
3
مجمع عمومی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز به میزبانی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردیس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مجمع عمومی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز به میزبانی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس پیش رو در زمینه اطلاع رسانی است.
کاشفی فرماندار فردیس گفت: در عرصه رسانه و روابط عمومی کسی حرف اول را می زند که راوی اول خبر به طور اصولی ، منسجم و بادقت باشد.
مصداق بارز این امر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس است که الحق و الانصاف از زمانی که این شورا به طور رسمی شکل گرفت و شروع به کار کرد تمامی فعالیت های شهرستان به صورت علی حده و نحو احسن اجرا می شود.
کاشفی ادامه داد: وظیفه روابط عمومی ها و نقش اصلی و اساسی این نهاد برقراری روابط بین مردم و مدیران اجرایی است.
هر چه این ارتباط دوسویه و تعامل بیشتر و صادقانه تر باشد باعث پیشرفت کشور و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
وی افزود: امروزه باید از تمامی بسترهای فضای مجازی به طور اولی برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم استفاده کرد.
در حال حاضر ابزارهای فضای مجازی به روز شده است و اگر روابط عمومی ها نتوانند همگام با تحولات روز دنیا باشند قطعا عقب مانده و شکست خواهند خورد.
فرماندار فردیس در آخر ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی شهرستان با شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس افزود: در صورت عدم همکاری و تعامل ما مجبور هستیم عذر آن مدیر را بخواهیم.
رضایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با گوشزد کردن وظایف روابط عمومی ها و کم و کاستی های موجود در این زمینه گفت: اعضای شورای هماهنگی شهرستان فردیس بین دستگاه‌های اجرایی دیگر شهرستان‌ها، در رابطه با وظایف محوله توانمند بودند و با استفاده از ظرفیت موجود گزارش عملکرد خوبی ارائه دادند که این نشان دهنده تلاش خوب همکاران ما در این شهرستان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.