تصویر
شکارچیان غیر مجاز در ساوجبلاغ دستگیر شدند
26 بهمن 1402 - 17:01
3
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از دستگيري شکارچيان و کشف سلاح غير مجاز در اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری شکارچیان و کشف سلاح غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" علی سلیمانی" د اظهار داشت: در پی اعلام ی مبنی بر شکار غیر قانونی و نگهداری سلاح غیر مجاز توسط افرادی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدام اطلاعاتی و گشت زنی های میدانی، موفق به شناسایی ۲ نفر شکارچی مورد نظر در شهر " " شدند که با هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
این مسئول انتظامی با اشاره توقیف یکدستگاه خودرو در این خصوص تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۰۶ عدد فشنگ غیر مجاز، یکدستگاه دوربین شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف شد.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با بیان اینکه متهمان به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شدند از مردم خواست، به منظور حفظ محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.