تصویر
شکارچی پنج راس کل و بز در طالقان البرز دستگیر شد
14 فروردین 1401 - 9:25
4
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: با تلاش و پیگیری ماموران یگان حفاظت محیط زیست طالقان و اخذ دستور از مقام قضایی، متخلف شکار غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: با تلاش و پیگیری ماموران یگان حفاظت محیط زیست طالقان و اخذ دستور از مقام قضایی، متخلف شکار غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شد.

«فردین حکیمی» افزود: این متخلف شکار غیرمجاز که اقدام به شکار و تاکسیدرمی گونه کل و بز وحشی در منطقه شکار ممنوع کرده بود، دستگیری و از منزل شخصی وی اجزای پنج راس کل و بز وحشی شامل گوشت، پوست و تاکسیدرمی کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: متخلف شکار غیرمجاز پس از دستگیری برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی وتحویل شد.
منطقه ۷۵ هزار هکتاری شکار ممنوع طالقان در محدوده ارتفاعات شمال استان البرز و در اراضی شمالی ،شمال غرب ،شمال شرق و شرق واقع گردیده است.
تاکنون ۳۷ گونه از ۲۰ خانواده و ۵ راسته و ۳۲ جنس پستاندار در این منطقه شناسایی و گزارش شده است.
از پستانداران بزرگ جثه شناسایی شده در این منطقه می توان به کل و بز، پلنگ، سیاه گوش ، خرس قهوه ای ،گراز ، شغال ، روباه و سایر گوشتخواران وابسته به آن ها نام برد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.