تصویر
شکاف بین فعالان اقتصادی و دولت؛ چالش اساسی در تصمیم گیری های اقتصادی دولت است
01 بهمن 1401 - 15:17
3
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در جلسه با فعالان اقتصادی استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ گفت:شکاف بین فعالان اقتصادی و دولت؛ چالش اساسی در تصمیم گیری های اقتصادی دولت است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور و دارایی استان البرز در جلسه با فعالان اقتصادی استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ گفت:شکاف بین فعالان اقتصادی و دولت؛ چالش اساسی در تصمیم گیری های اقتصادی دولت است.

رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت محیط کسب و کار استان البرز، رسیدگی به مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی در عرصه تولید و کاهش شکاف میان فعالان اقتصادی و دولت عنوان کرد.
وی گفت: براساس مطالعه ای که توسط بانک تجارت جهانی درخصوص محیط کسب و کار در سطح ۱۷۸ کشور جهان انجام شده است، کشور ایران در رتبه ۱۲۷ قرار دارد و طبق مطالعات انجام شده در ایران درخصوص محیط کسب و کار در کشور، استان البرز از میان ۳۱ استان، به رتبه ۲۵ دست یافته که اصلا رتبه خوبی نیست.
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز به عوامل تاثیرگذار بر محیط کسب و کار اشاره کرد و افزود: عوام سیاست، اقتصادی، ، تکنولوژی، شرایط محیطی و قوانین و مقررات از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر محیط کسب و کار کشورها می باشند.
وی بر لزوم تسریع صدور مجوزهای کسب و کار و تسهیل در اعطای تسهیلات بانکی به فعالان اقتصادی استان البرز با هدف اشتغال زایی و توسعه اقتصاد استان تاکید کرد .
در ادامه این جلسه، فعالان اقتصادی به معرفی بنگاه های اقتصادی خویش و بیان مشکلات پیش روی خود در امر تولید اشاره نمودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.