تصویر
صدای یک معلم باید در سطح دنیا شنیده شود
18 بهمن 1402 - 10:05
6
مصطفی کرملو معلم فیلم‌ساز و کارگردان نظرآبادی در گفتگوی زنده تلوزیونی با شبکه استانی البرز، ضمن تاکید بر اهمیت نقش معلم در تربیت جامعه عنوان کرد؛ معلمی یک شغل نیست بلکه یک منش و کردار است که در تمامی لحظات زندگی یک معلم در جریان است.
ارسال توسط :
پ
پ

مصطفی کرملو معلم فیلم‌ساز و کارگردان ی در گفتگوی زنده تلوزیونی با شبکه استانی البرز، ضمن تاکید بر اهمیت نقش معلم در تربیت جامعه عنوان کرد؛ معلمی یک شغل نیست بلکه یک منش و کردار است که در تمامی لحظات زندگی یک معلم در جریان است.

در ادامه این هنرمند با اشاره به دغدغه های هنری خود افزود؛ ما با دغدغه تربیت، برای گره گشایی از مشکلات کشور فیلم میسازیم.
ما هنر را برای رشد و تربیت میخواهیم.
همچنین با تاکید بر اهمیت جایگاه معلم ادامه داد؛ ما تصویر جدیدی از معلم، نقش معلم و نقش دانش آموز در جامعه ارائه می دهیم.
واقعا حیف است اگر معلم های عزیز خود را محدود به کلاس درس بدانند.
صدای یک معلم باید در سطح دنیا شنیده شود.
مصطفی کرملو در ادامه در پاسخ به راه های حمایت سازمان صداوسیما از هنرمندان گفت؛ اولین و مهم ترین قدم برای اینکار، شناسایی و پذیرش هنرمندان است.
باید درب ها را باز کنیم و آنها را در جمع خودمان بپذیریم.
وی خطاب به نوجوانان کشور ادامه داد؛ دعوت میکنم از شاگردانم و همه نوجوانان عزیز که بیایند و وارد حوزه هنر و رسانه شوند.
الان که وقت، فرصت و استعدادش را دارید وارد عرصه ای شوید که می توانید زبان گویا داشته باشید و میلیون ها نفر می توانند حرف شما را بشنوند.
بیایید چیزی که در ذهن دارید خلق کنید و با آن دنیایی بهتر بسازید.

مصطفی کرملو کارگردان جوان نظرآبادی در پاسخ به راه های همکاری با علاقمندان حوزه هنر و رسانه تصریح کرد؛ تمامی هنرمندان دغدغه مند در حوزه تعلیم و تربیت می توانند با جستجوی "مجموعه هنری هما" در اینترنت و ثبت نام در آن با ما همکاری نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.