تصویر
صدا و سیما، صدای عموم مردم باشد
14 شهریور 1401 - 14:22
شناسه : 325934
1
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه صدا و سیما باید دغدغه های همه مردم را منعکس و منتشر کند، گفت: صدا و سیمای مرکز استان به صورت عادلانه به همه مناطق استان توجه داشته باشد و مطالبات مردمی را گزارش نماید.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه صدا و سیما باید دغدغه های همه مردم را منعکس و منتشر کند، گفت: صدا و سیمای مرکز استان به صورت عادلانه به همه مناطق استان توجه داشته باشد و مطالبات مردمی را گزارش نماید.

مجتبی عبداللهی در دیدار با مدیر کل و معاونان صداوسیمای مرکز البرز اظهار داشت: خدمات اثر گذار رسانه ها بر کسی پوشیده نیست و صدا و سیما رسالتی دارد و آن هم اطلاع رسانی سریع و دقیق به مردم است.
وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز استان اقدامات فاخری را در انعکاس خدمات دولت در استان دارد، افزود: امیدبخشی و نشاط محور اصلی خواست ما از رسانه صدا و سیمای مرکز استان است.
عبداللهی در ادامه تصریح کرد: معتقدم صدا و سیما به مثابه پل ارتباطی می تواند حلقه اتصال ملت و دولت باشد و در این خصوص نقش تعیین کننده در انعکاس دغدغه ها و مشکلات مردم و تبیین خدمات دولت را ایفا نماید.
استاندار البرز گفت: اقناع مردم درباره تصمیمات دولت می تواند در سایه برنامه ریزی صدا و سیما تحقق یابد.
وی افزود: اقدامات دولت در استان البرز برای توسعه اقتصاد و حل مشکلات مردم توسط صدا و سیمای مرکز استان تشریح شود.
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم پایان دادن به روند پرداخت ناعادلانه‌ یارانه است و یارانه ۴۰ هزار تومانی ده برابر شد و توانست عدالت یارانه‌ای را محقق نماید، افزود: اما آن طور که شایسته بود عملکرد اقدامات دولت در این حوزه اطلاع رسانی نشد.
عبداللهی با بیان اینکه انعکاس عملکرد دولت وظیفه صدا و سیما و روابط عمومی های در دستگاههای اجرایی است، اضافه کرد: صدا و سیما در کنار نشان دادن مشکلات، خدمات را هم به تصویر بکشد و اقدامات موثر در استان از جمله؛ قرار گاه ، قرار گاه مسکن، ساخت بیمارستان ها و مدارس و .
.
.
را انعکاس دهد.
استاندار البرز در ادامه گفت: از اقدامات مهم ما در استان بازسازی وضع موجود اقتصاد استان بود و در این شرایط با تدابیر قرار گاه های اجتماعی، و مسکن در استان ایجاد شد و انتظار می رود مجموع عملکرد دولت در بخش های مختلف به شهروندان در راستای زنده نگه داشتن مهمترین توفیق دولت که زنده کردن امید و اعتماد در مردم است اطلاع رسانی شود.
عبداللهی در پایان از عملکرد صدا و سیمای در انعکاس برنامه های هفته دولت در استان کرد، گفت: به روز نبودن تجهیزات، کمبودها و امکانات فنی صدا و سیمای مرکز البرز باید رفع شود و در صدد پیگیری تجهیزات مورد نیاز هستیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.