تصویر
صدور مجوز و ارائه تسهیلات برای رونق گردشگری در برغان تسهیل می‌شود
07 دی 1401 - 8:47
1
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی برغان در جذب گردشگر از حضور سرمایه‌گذاران این حوزه در این روستا حمایت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی برغان در جذب گردشگر از حضور سرمایه‌گذاران این حوزه در این روستا حمایت کرد.

یحیی دارایی با حضور در روستای تاریخی برغان از اقامتگاه‌های بومگردی، تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری، میراث‌تاریخی و طبیعی این روستا از جمله پل تاریخی، حسینیه اعظم برغان ودرختان چنار کهنسال بازدید کرد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه برغان به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری در البرز شناخته‌ می‌شود، اظهارکرد: آمادگی صدور انواع مجوز از جمله بازارچه دائم و فروشگاه‌های صنایع دستی و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران برای رونق هرچه بیشتر گردشگری در برغان را داریم؛ اولویت در این مورد با سرمایه‌گذاران ساکن روستا است.
دارایی همچنین بر مرمت و بازسازی آثار تاریخی این روستا از جمله پل تاریخی و حسینه اعظم برغان تأکید کرد و گفت: حفاظت از آثار تاریخی و طبیعی این روستا و همچنین رفع مشکلاتی از جمله گره ترافیکی داخل روستا با احداث کمربندی برغان ضروری است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.