تصویر
صدور ۳۵ فقره گواهینامه مهارت برای متقاضیان بیمه بیکاری در البرز
23 تیر 1401 - 12:12
1
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: ۳۵ نفر از متقاضیان بیمه بیکاری، پس از آزمون‌های تعیین صلاحیت حرفه ای، موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این استان شده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: ۳۵ نفر از متقاضیان بیمه بیکاری، پس از آزمون‌های تعیین صلاحیت حرفه ای، موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این استان شده اند.

بهزاد غفاری گفت: طی ۲ ماهه اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری، برای تعداد ۳۵ نفر از متقاضیان بیمه بیکاری آموزش‌ های فنی و مهارتی ارائه شده که پس از آزمون‌ های تعیین صلاحیت حرفه ای، موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این استان شده اند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مشمولان بیمه بیکاری با هدف افزایش توانمندی‌های شغلی و بازگشت مجدد افراد بیکار شده به بازار کار بر اساس تقاضای واحد‌های تولیدی است.
غفاری با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش مهارت‌های مورد نیاز بازار کار، بازآموزی و تجدید مهارت کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری را در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم می نماید، خاطرنشان کرد: شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و دریافت گواهینامه مهارت، از شرایط برقراری حقوق بیمه بیکاری کارگران اخراجی واحد‌های تولیدی و خدماتی بوده که از طرف شعب تامین این استان مطابق تفاهم نامه کشوری مربوط به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه کسب مهارت‌ های جدید، مشمولان بیمه بیکاری را برای ایجاد کسب و کار جدید و یا ورود مجدد به بازار کار آماده می‌ کند، افزود: از آن جا که دوره‌های فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۰ درصد کار عملی دارند، پس از اتمام دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تعیین صلاحیت، از طریق مشاوره و هدایت شغلی به کار مجدد در زمینه مهارت‌های فرا گرفته مشغول می‌شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.