تصویر
صعود کوهنوردان سازمان فاوا شهرداری کرج به بام ایران
15 مهر 1402 - 10:59
شناسه : 672458
2
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از صعود تیم کوهنوردی سازمان فاوا به قله دماوند خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از صعود تیم کوهنوردی سازمان فاوا به قله دماوند خبر داد.

محمود دهقان اظهار کرد: تیم کوهنوردی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با صعود به قله ۵ هزار و ۶۱۰ متری دماوند، پرچم این سازمان را به نمایندگی از شهرداری کرج به اهتزاز درآوردند.
وی افزود: این صعود که از جبهه جنوبی و طی برنامه‌ریزی در سه روز انجام شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در ادامه بیان داشت: تیم ابتدا از روستای پلور به سمت پارکینگ‌های پای کوه و سپس با پاترول‌های مستقر به سمت منطقه شروع صعود، معروف به گوسفند سرا حرکت کردند و پس از مدتی استراحت، بارهای سنگین توسط قاطر به کمپ اصلی، ملقب به بارگاه ۲ انتقال و اعضای گروه در این مسیربا حدود ۹ ساعت به پیمایش ادامه دادند.
دهقان گفت: اعضا تیم کوهنوردی پس از استراحتی چند ساعته برای تجدید قوا هم نوردان و هم هوایی در خصوص ایجاد شرایط مطلوب جهت پیمایش، اقدام به صعود آزمایشی به ارتفاع ۸۰۰ متر بالاتر از کمپ اصلی کردند و دوباره به محل بارگاه ۲ بازگشتند که پس از استراحتی کوتاه، حمله به قله از ساعت سه بامداد آغاز شد و اعضای گروه پس از طی مسافتی حدود هشت ساعته به بام ایران صعود کردند.
وی خاطر نشان کرد، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایجاد شرایط مساعد بدنی و هم هوایی و آمادگی برای صعود به قله دماوند، تیم کوهنوردی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در ابتدا به قله توچال در فراز کوه‌های شمالی تهران و تعدادی از کوه‌های منطقه البرز صعود تمرینی داشته است.
شایان ذکر است اعضا تیم کوهنوردی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج را حامد سلیمانی، خسرو دربان، ‌امیر مدیری، ان آقایی، ‌امیر حسین فضلی و سید محمد حسینی تشکیل داده‌اند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.