تصویر
صف مردم از اغتشاشگران جدا شود
10 آبان 1401 - 15:54
شناسه : 355553
13
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: فریب خوردگان و کسانی که در مسیر انقلاب و نظام اسلامی هستند کمک کنند با گزارش های خود صف مردم از اغتشاشگران جدا شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: فریب خوردگان و کسانی که در مسیر انقلاب و نظام اسلامی هستند کمک کنند با گزارش های خود صف مردم از اغتشاشگران جدا شود.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی در حاشیه اجتماع روشنگری و بصیرت طلاب و روحانیون استان البرز افزود: جمهوری اسلامی بیشتر از تصور دشمنان قوی است ،هرچه سریعتر باید صف مردم را جدا کرد و برخورد جدی وقوی داشت .
وی بیان داشت: همانطور که برخورد با پنج گروه معاند نظام درکردستان عراق شد این برخورد نیز با این افراد می شود پس از گذر از این فتنه رسوایی برای استکبار جهانی ، اسراییل و هم پیمانان آنان خواهد بود بنابراین با روشنگری به تکلیف خود عمل کنیم و صف ها را جدا کنیم .
یوسفی گفت: صبر نیروهای امنیتی حد و حدودی دارد، بیشتر ازاین نباید طول بکشد و این تفکیک باید هرچه سریعتر صورت گیرد و برخورد قاطع و جدی به معترضان به جان، مال و ناموس مردم صورت گیرد .
حجت الاسلام یوسفی یاد آورشد: حوادث و وقایعی که امروز در کشور شاهد هستیم در اثر اجرای مخفیانه و خیانت کارانه سند ننگین ۲۰۳۰ است که در دولت قبل اجرا شد بدون اینکه مجوزهای لازم از مراجع قانونی مثل مجلس شورای اسلامی داشته باشد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: همچنین کاپیتولاسیون جدیدی که دولت قبلی به بیگانگان داد، همانطور که در زمان رژیم طاغوت کاپیتولاسیون به اتباع بیگانه اجازه می داد هر غلطی که میخواستند در این کشور انجام دهند کسی هم به اونها کاری نداشته باشد ، دولت قبلی هم این اجازه رو به پلتفرم های اینستا گرام ، تلگرام و واتساپ داد تا هرکاری که خواستند دراین کشور انجام دادند و کسی نمی توانست با انان برخورد کند چون سرورها خارج از کشور بود.
وی افزود: بنابراین آسیب هایی که در اثر این سهل انگاری ها بود امروز شاهد هستیم پس خواهش داریم مردم صف خود را جدا کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: فریب خوردگان و کسانی که در مسیر انقلاب و نظام اسلامی هستند کمک کنند با گزارش های خود صف مردم از اغتشاشگران جدا شود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: فریب خوردگان و کسانی که

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.