تصویر
صنعت معدن باید از طراحان مد و لباس حمایت اقتصادی کند
22 تیر 1402 - 9:09
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان البرز با اشاره به تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس در استان گفت: استعداد یابی و تمرکز بر اقتصاد فرهنگی زیربنای توسعه فعالیت ها در کارگروه مد و لباس خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان البرز با اشاره به تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس در استان گفت: استعداد یابی و تمرکز بر اقتصاد زیربنای توسعه فعالیت ها در کارگروه مد و لباس خواهد بود.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، شامگاه چهارشنبه درگفتگوی زنده تلویزیونی گفت: تنوع فرهنگ ایرانی اسلامی، تار و پود بنیادین مد و لباس ما است و طرح ها و نقوش هنری بیشماری از هنرهای دستی اقوام مختلف برای احیا فرهنگ ایرانی اسلامی احصا شده است و منزلت اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی باید در فعالیت های این حوزه مورد توجه باشد.
وی ضمن قدردانی از حمایت های دکتراسداللهی معاون استانداری البرز در حمایت و احیا طرح های مرتبط با اقتصاد فرهنگی افزود: نگاه ما این است که پس از شناسایی استعدادهای طراحان حوزه مد و لباس زمینه توسعه فعالیت های اقتصادی آنها را با رویکرد و بن پایه ی فرهنگ در اجرای طرح های اصیل ایرانی – اسلامی فراهم نماییم.

جابری انصاری افزود: در این راستا طی فراخوان ملی که اخیرا از سوی ا صادر شد بیش از ۲۰۰ طرح لباس برگرفته از صنایع دستی و هنرهای دستی اقوام از سراسر ایران احصا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی این استان، در پایان ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز البرز در پیگیری موضوعات مرتبط با کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: در این یک سال و اندی اخیر شناسایی ظرفیتهای طراحان حوزه مد و لباس را در دستور کار داشته ایم اما برای ادامه کار صنعت، معدن و تجارت باید از طراحان حوزه مد و لباس اسلامی در جهت توسعه فعالیت های اقتصادی این قشر همکاری و مشارکت نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.