تصویر
ضبط و معدوم سازی بیش از ۳۷۰ کیلوگرم آلایش مرغ صنعتی در شهرستان نظرآباد
07 اسفند 1401 - 15:26
1
طی بازرسی های بعمل آمده توسط کارشناسان بهداشت این اداره، از کشتارگاه طیور این شهرستان ، مقدار 370 کیلو گرم سنگدان فاقد هویت غیر قابل مصرف انسانی در محل ضبط و معدوم گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

طی بازرسی های بعمل آمده توسط کارشناسان بهداشت این اداره، از کشتارگاه طیور این شهرستان ، مقدار ۳۷۰ کیلو گرم سنگدان فاقد هویت غیر قابل مصرف انسانی در محل ضبط و معدوم گردید.

دکتر میرزاپور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان در این خصوص گفت: بازدید و بازرسی ها از مراکز بسته بندی، مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، خودروهای حمل بار فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های تابعه با جدیت تمام توسط کارشناسان بهداشت و بازرسین مواد خام دامی این اداره به صورت روزانه انجام می پذیرد و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد و آنها به مراجع قضایی معرفی می شوند.
وی افزود: از شهروندان گرامی تقاضا میشود که در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی و تخلف در خصوص عرضه فرآورده های خام دامی،با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۸۴۲ تماس حاصل فرمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.