تصویر
ضرب شصت پلیس به اوباش و عاملان اخلال در نظم عمومی “نظرآباد”
21 تیر 1401 - 8:57
0
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری ۵ نفر از اوباش و عاملان اخلال در نظم عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد با اوباشی گری این مهم را خدشه دار کند، با برخورد سخت فرزندان غیور این مرز و بوم در فراجا روبرو خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۵ نفر از اوباش و عاملان اخلال در نظم عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد با اوباشی گری این مهم را خدشه دار کند، با برخورد سخت فرزندان غیور این مرز و بوم در فراجا روبرو خواهد شد.

سرهنگ "فرج اله اسدالهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر حضور تعدادی اوباش در برخی از پارک های سطح شهر که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی – پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، محل اختفای این افراد در سطح شهرستان نظرآباد شناسایی و هر ۵ نفر متهمان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ضمن هشدار به افرادی که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به قدرت نمایی می کنند، خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.