تصویر
ضرورتِ حمایت از صنعت چاپ در بازه زمانی فعلی
10 بهمن 1401 - 9:28
2
دکتر یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از مجتمع بسته بندی دبش در البرز اظهار کرد: در سفر به استان البرز تجربیات بسیار خوب‌ و ارزنده‌ای در زمینه صنعت چاپ کسب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر یاسر احمدوند، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از مجتمع بسته بندی دبش در البرز اظهار کرد: در سفر به استان البرز تجربیات بسیار خوب‌ و ارزنده‌ای در زمینه صنعت چاپ کسب شد.

دکتر یاسر احمدوند، صنعت چاپ و بسته بندی را از مهمترین صنایع کشور دانست که بدون پیشرفت آن کار بقیه صنایع با مشکل روبه‌رو می‌شود.
دکتر احمدوند در ادامه اظهار کرد: در واقع صنعت چاپ حلقه مکمله صنایع است که سبب افزایش ارزش افزوده می‌شود.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خوشحال هستیم که در استان صنعتی البرز در خدمت افراد اندیشمند و دور اندیشی هستیم که سالهاست وارد صنعت راهبردی و پیشران چاپ شده‌اند، قطعا تجربیات این افراد الگویی برای جوانان خواهد بود.
وی همچنین بیان کرد: البته حمایت لازم از این صنعت برای رفع موانع موجود ضروری است.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مردم و بخش خصوصی بهترین عملکرد را در اقتصاد دارند و تاریخ نشان داده است مجموعه‌هایی که با اتکا به دانش مردم تشکیل شده‌اند، بهترین عملکرد را از خود به یادگار گذاشته‌اند.
احمدوند نقش دولت را حمایت از مردم و صنعت و تلاش در رفع موانع تولید دانست و گفت: باید عرصه برای بخش خصوصی فراهم باشد تا شاهد رشد و بالندگی تولید و اقتصاد کشور باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.