تصویر
ضرورت آماده سازی زیرساخت های لازم برای راه اندازی شهر الکترونیک در برنامه سه‌ساله
19 آذر 1401 - 10:55
3
شهردار فردیس بر لزوم آماده سازی زیرساخت های لازم برای راه اندازی شهر الکترونیک تاکید کرد و گفت: نیازهای زیرساختی شهر باید به صورت سه ساله و برشی بودجه ای یکساله از سال 1402 برنامه ریزی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار بر لزوم آماده سازی زیرساخت های لازم برای راه اندازی شهر الکترونیک تاکید کرد و گفت: نیازهای زیرساختی شهر باید به صورت سه ساله و برشی بودجه ای یکساله از سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شود.

محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی که در دفتر شهردار برگزار شد، با بیان اینکه برنامه سه ساله برای راه اندازی دولت الکترونیک در شهرداری فردیس آماده شود، اظهار کرد: برای مدیریت مانیتورینگ ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، مسائل ترافیکی و… افق سه ساله دیده و بر اساس آن بودجه ریزی انجام شود.
وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد شهرداری در بودجه ریزی باید به سمت زیرساخت سازی برای یک شهر الکترونیک و تاسیس ابنیه های لازم برای خدمات رسانی بهتر به شهر و شهروند باشد، عنوان کرد: احداث ساختمان های مورد نیاز شهرداری برای توسعه خدمات در دستور کار قرار گیرد و بودجه های لازم برای اجرای پروژه در دفترچه بودجه دیده شود.
همچنین گفت: حوزه های مربوطه برنامه سه ساله برای خود را برای بازگشایی معابر و توسعه فضای سبز داشته باشند.
به گفته وی، انجام تملکات پروژه احداث آرامستان و بلوارهای نیایش، شهید اسمی و فرگاز سر فصل تملکات در دفترچه بودجه خواهد بود.
احمدی نژاد با بیان اینکه تملکات ضلع جنوبی بلوار شهید اسمی تا پایان سال آینده انجام می‌شود، گفت: از معاونین و مدیران می‌خواهم که هریک بودجه پیشنهادی حوزه خود را به طور برنامه ریزی شده اعلام نمایند.
وی با اشاره به اهمیت احداث پروژه های عمرانی در راستای توسعه معابر اصلی و کاهش ترافیک، تصریح کرد: حوزه عمران به طور ویژه در این خصوص برنامه ریزی داشته باشد و بودجه پیشنهادی را اعلام کند.
شهردار فردیس با اشاره به اهمیت ارسال دفترچه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری در موعد مقرر، بر لزوم پیگیری مدیران در تحقق این مهم تاکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.