ضرورت آموزش خانه به خانه فرهنگ شهروندی
09 مهر 1403 - 13:00
شناسه : 1428189
0

شهردار کرج بر ضرورت ارائه آموزش‌های فرهنگ شهروندی به شیوه خانه به خانه اما با روش‌های نوین و به روز تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،دومین جلسه کمیته فرهنگسازی حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند با حضور شهردار، معاونین و مدیران مرتبط در دفتر شهردار کرج برگزار شد. مهرداد کیانی در […]

شهردار بر ضرورت ارائه آموزش‌های فرهنگ شهروندی به شیوه خانه به خانه اما با روش‌های نوین و به روز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ،دومین جلسه کمیته فرهنگسازی حوزه و مدیریت پسماند با حضور شهردار، معاونین و مدیران مرتبط در دفتر برگزار شد.

داد کیانی در این جلسه تصریح کرد: متاسفانه در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی بویژه موضوع مدیریت پسماند و محیط زیست، در پایین‌ترین پله‌ها قرار داریم و این موضوع در سال‌های گذشته، به شدت مغفول مانده است.

کیانی بیان کرد: بسیاری از شهروندان در حوزه پسماند با سوالات و ابهام‌های بسیاری روبرو هستند.

وی اضافه کرد: ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و نصب بنر روش‌های موثری نیست و انتظار داریم بخش‌های مربوطه در مجموعه نسبت به اتخاذ تدابیر و راهکارهای مرتبط و به‌روز اقدام کنند.

کیانی، به مدیران برای بهره‌گیری از متخصصان و ایده‌پردازان این حوزه تاکید کرد.

وی همچنین از همکاران حاضر در جلسه خواست به ترسیم برنامه و تعیین افق برای این کارگروه بپردازند و به منظور جلوگیری از هدررفت زمان و اعتبارات، از راهکارهای سایر کلانشهرها بهره بگیرند.

کیانی تاکید کرد: تهیه برنامه مشخص، پله پله و هدفمند باید ضروری‌ترین خروجی جلسات این کمیته را تشکیل دهد.

در این جلسه که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، معاونت خدمات شهری برخی راهکارها و اقدامات موفق کلانشهرها را مورد اشاره قرار داد. همچنین معاونت شهردار کرج بسته‌ای پیشنهادی مشتمل بر هفت بند را برای فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های شهروندی ارائه داد که بندهای پیشنهادی مورد بحث و گفت‌وگوی حاضران قرار گرفت.

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.