تصویر
ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار کرج
04 تیر 1402 - 11:15
3
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده بر ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم‌برخوردار تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با اشاره به اهمیت نوسازی بافت‌های فرسوده بر ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم‌برخوردار تاکید کرد.

مهدی فیروزبخت در حاشیه جلسه‌ای که با حضور معاون معماری و شهرسازی، رؤسای سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، مدیران مناطق ۱۰ گانه و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با بازآفرینی برگزار شد، هدف از برگزاری جلسه را پیگیری مصوبات جلسات ستاد بازآفرینی در جهت اقدامات اجرایی در پیشبرد برنامه‌های در دستور کار سازمان‌ها و مناطق عنوان کرد.

دبیر جلسه کارگروه و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در خصوص ضرورت احیاء کیفیت محیطی محلات کم برخوردار، مباحث اطلاع و آگاهی‌رسانی از بسته‌های ضابطه‌ای و مالی تشویقی و نیز ضرورت ایجاد میز خدمت در مناطق تابعه با محوریت امور مربوط به محلات هدف و برگزاری جلسات متناظر در مناطق تأکید کرد.
وی در تشریح موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور گفت: در این جلسه گزارش جامعی از اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و معاونت معماری و شهرسازی در سطح شهر و در محلات هدف پیرامون اطلاع‌رسانی بسته‌های تشویقی ارائه شد و همچنین اعضا حاضر در خصوص موضوعاتی همچون شناسایی پروژه‌های بازآفرینی با حداقل تملک، پیاده‌سازی مشوق‌های شهرسازی و مالی در سامانه‌های مربوطه، اعلام ضابطه و صدور پروانه براساس بسته تشویقی، بحث و تبادل نظر کردند.
فیروزبخت با اشاره به صحبت‌های معاون شهرسازی و معماری شهرداری در خصوص اهمیت و ضرورت احیاء بافت‌های ناکارآمد اشاره و بیان کرد: توجه به پیگیری صورت گرفته در قرارگاه مسکن استان و تهیه طرح‌های بازآفرینی از طریق مناطق نیز از تاکیدات معاون شهرسازی بود که در این جلسه مطرح شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.