تصویر
ضرورت ارتقای فرهنگ حفظ و توسعه فضای سبز شهری در بین شهروندان
07 آذر 1401 - 17:22
5
سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج بابیان اینکه اولویت نخست این منطقه توسعه و نگهداری از فضاهای سبز شهری است، گفت: شهروندان و ناظرین فضای سبز نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۷ بابیان اینکه اولویت نخست این منطقه توسعه و نگهداری از فضاهای سبز شهری است، گفت: شهروندان و ناظرین فضای سبز نقش به سزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.

آرش یگانی نقش ناظرین و شهروندان را در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز بسیار تأثیرگذار دانست و بیان کرد: انجام به‌ موقع عملیاتی نظیر هرس درختان، آبیاری، سم‌پاشی و کودپاشی ازجمله اقداماتی برشمرد که در حفظ و نگهداری فضاهای سبز اهمیت دارد.
یگانی در تشریح اقدامات فضای سبز صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد: تهیه بستر و کاشت گل‌های فصلی در متراژ بیش از سه هزار و ۲۹۰ مترمربع همچنین اجرای ۱۷ هزار و ۹۳۰ مترمربع کند و کوب و کود دهی، هرس و فرم دهی پرچین به‌ منظور مبارزه با آفات گیاهی را از اقدامات فضای سبز این منطقه برشمرد.
وی اجرای کند و کوب درختان رفیوژ چمن و هرس سوزنی‌برگان در متراژی بالغ‌ بر ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع همچنین سیخک زنی بیش از ۴۰ هزار مترمربع چمن به‌منظور دستیابی به چمنی یکدست و زیبا را از اقداماتی برشمرد که در عرصه‌های سبز منطقه اجرایی شده است.
سرپرست منطقه ۷ شهرداری در ادامه حفظ و نگهداری از درختان شهری را یکی از اولویت‌های مهم حوزه فضای سبز برای مناسب‌سازی چهره شهر خواند و اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل ناظرین و مدیران و کارکنان واحدهای فضای سبز و همچین مشارکت شهروندان بتوانیم در نگهداری و زیبا نگه‌داشتن پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات مؤثری انجام دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.