تصویر
ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه سیاهکلاهان
12 تیر 1402 - 9:43
2
معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات پروژه هزار و 465 واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان کرج بابیان اینکه بنیاد در این پروژه نقش نظارتی و تسهیل‌کنندگی دارد، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در جهت ساخت این پروژه بهره برد.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات پروژه هزار و ۴۶۵ واحدی مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان بابیان اینکه بنیاد در این پروژه نقش نظارتی و تسهیل‌کنندگی دارد، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در جهت ساخت این پروژه بهره برد.

محمد میرزا بیگی بعدازظهر در نشست هم‌اندیشی رفع مشکلات پروژه هزار و ۴۶۵ واحدی مسکن ایثارگران در کرج که با حضور میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی و مجتبی قاسمی مدیرکل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد افضلی معاون امور عمرانی استانداری البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولان باهدف رفع مشکلات این پروژه صورت گرفت، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه امامت و ولایت بابیان اینکه بنیاد در این پروژه نقش نظارتی و تسهیل‌کنندگی دارد، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های استانی در جهت ساخت این پروژه بهره برد، شایسته است مسئولان در این راستا همکاری و تعامل لازم را با بنیاد داشته باشند.

وی بر لزوم ارائه یک برنامه زمان‌بندی تأکید و تصریح کرد: در این زمینه باید برنامه و میزان پیشرفت مشخص و کار طبق برنامه پیشرفت داشته باشد تا منتج به نتیجه شود.
خوشبختانه مجموعه استان البرز به‌ویژه استاندار محترم نگاه ویژه‌ای به ایثارگران دارند و امیدواریم با آزادسازی تسهیلات بلوکه‌شده و همچنین رفع مشکلات پروژه بتوانیم برای مراحل ساخت این پروژه اقدام کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه، گفت: تسریع در روند اجرای این پروژه مدنظر بنیاد است.
وی افزود: بیش از ۵ هزار ایثارگر البرزی فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند و با ساخت این پروژه حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن ایثارگران این استان مرتفع خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تحقق ساخت این پروژه را خدمتی ماندگار به ایثارگران عنوان و تصریح کرد: باید بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رفع مشکلات موجود ساخت پروژه را آغاز کنیم.
رستمیان افزود: ایثارگران سرمایه و آبروی نظام و انقلاب هستند، روند خدمت‌رسانی به این عزیزان باید با سرعت بیشتری در جریان باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.