تصویر
ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه ورزش استان
18 مرداد 1401 - 8:59
2
نماینده عالی دولت در استان البرز از تشكيل شوراي مشورتي پیشکسوتان به عنوان يك اتاق فكر براي توسعه پايدار ورزش استان تاکید کرد، گفت:شوراي مشورتي پيشكسوتان ورزش در البرز تشكيل شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز از تشکیل شورای مشورتی پیشکسوتان به عنوان یک اتاق فکر برای توسعه پایدار ورزش استان تاکید کرد، گفت:شورای مشورتی پیشکسوتان ورزش در البرز تشکیل شود.

مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای هیات فوتبال استان اظهار داشت: البرز به واسطه اقوام و تنوع قومیتی قابلیتهای ویژه ای دارد که می توان از آن در رشته های مختلف به خوبی بهره برد.

استاندار با بیان اینکه ورزش نجات دهنده جامعه است، افزود: توسعه فرهنگ ورزش تیمی از ضروریات امروزی در استان است.
وی با بیان اینکه باید برای توسعه ورزش همگانی هم افزایی در بین دستگاههای مختلف ایجاد شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه استان ضرورت دارد.
وی افزود: از ظرفیت ها و توانمندی های استان برای توسعه ورزش استفاده شود.

عبداللهی اضافه کرد: با همدلی و انسجام و وحدت میتوانیم در ورزشهای تیمی هم موفق شد.
وی افزود: طبق بررسی ها امروز استان‌ البرز در حوزه ورزش تیمی نیازمند ورود خیرین ورزشی و حمایت از این افراد است با مشارکت مردم خدمات کمی و کیفی مطلوبی را می توان ارائه کرد.
استاندار با تاکید بر حضور و جذب سرمایه گذاران فعال در امر ورزش در استان تصریح کرد: امروزه سرمایه گذاری در بستر فرهنگ و ورزش می‌تواند درآمدزا باشد و این به گونه‌ای است که شاهد حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های و ورزشی هستیم و باید در ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به این عرصه جدیت ویژه داشته باشید.
استاندار همچنین استفاده از ظرفیت های شهرک های صنعتی در توسعه ورزش استان تاکید کرد؛ افزود: شهرک های صنعتی و واحدهای کوچک صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند نقش مهمی در توسعه ورزش های تیمی استان ایفا کنند و می توان با استفاده از ظرفیت‌های صنایع به افق و چشم‌اندازی بلند برای ورزش تیمی استان داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.