تصویر
01 اسفند 1400 - 8:35
شناسه : 143753
6
رئیس کمیسیون تلفیق و سخنگوی شورای شهر کرج، ضمن تقدیر از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرج برای موضع گیری صریح و شفاف در قبال رخدادهای جشنواره فیلم فجر، خواهان برخورد قاطع با گوینده این سخنان شد.

رئیس کمیسیون تلفیق و سخنگوی شورای شهر ، ضمن از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرج برای موضع گیری صریح و شفاف در قبال رخدادهای جشنواره فیلم فجر، خواهان برخورد قاطع با گوینده این سخنان شد.

علی قاسمپور در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کلانشهر، به سخنان یکی از هنرمندان در جشنواره فیلم فجر که به نوعی به مسئله ارتباط غیرشرعی بین زن و مرد می پرداخت، واکنش نشان داد.
قاسم پور اذعان کرد: متاسفانه در جریان بزرگترین رخداد هنری کشور، سخنانی از سوی یک به اصطلاح هنرمند مطرح شد که به هیچ روی مطابق با شرعیات و اصول مذهبی نبود.
وی اضافه کرد: ضمن تقدیر از موضع شفاف و مناسب نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه نسبت به این سخنان، از مسئولان برگزاری جشنواره انتظار داریم برخورد قاطع و محکمی با این گونه بیانات و مواضع اتخاذ کنند.
این مسئول، تاکید کرد: انتظار داریم در رویدادهای که در کرج رقم زده می شود نیز ضمن رعایت همه اصول و مقررات، ترویج مفاهیم عمیق فرهنگی و مذهبی مورد توجه قرار گرفته و معاونت و سازمان مربوطه در این خصوص نهایت تلاش و همت خود را به کار گیرند.
قاسم پور به وجود هنرمندان اصیل، شاخص و با سابقه در کرج اشاره کرد و ادامه داد: ترویج این مفاهیم با همکاری و همراهی هنرمندانی که دغدغه های دینی و اعتقادی دارند، با قدرت و کیفیت شایسته ای فراهم خواهد شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.