تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استان در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی
13 مهر 1402 - 11:59
3
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر علم و پژوهش در اجرا دخیل شود همپوشانی بسیار خوبی صورت می گیرد و به طور قطع نیل به هدف تسهیل و تسریع می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر علم و پژوهش در اجرا دخیل شود همپوشانی بسیار خوبی صورت می گیرد و به طور قطع نیل به هدف تسهیل و تسریع می شود.

مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه استان که روز پنجشنبه ۱۳ ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد اداره کل بهزیستی استان در خصوص کنترل و کاهش طلاق، افزود: این امر باید بدرستی مورد بررسی قرار گیرد و چرایی وقوع این پدیده احصا و برای حل آنها چاره اندیشی شود.
وی ادامه داد: باید بررسی ها و پژوهش هایی پیرامون کنترل و کاهش طلاق و علل و عوامل بروز آن در جامعه صورت گیرد تا بر مبنای علم و تحقیقات اساتید مطرح و کارشناسان مجرب و خبره تصمیم سازی شود.
عبداللهی با اشاره به رویکرد قرارگاه اجتماعی استان در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در ابعاد مختلف، گفت: تاکنون شاهد اثربخشی این قرارگاه در جامعه بوده ایم چراکه رضایتمندی مردم بواسطه اقدامات صورت گرفته مشهود است.
وی افزود: شتاب کارآیی و اثربخشی این قرارگاه باید بیشتر شود و ضرورت دارد در این راستا از ظرفیت های علمی افراد صاحب نظر و تاثیرگذار بهره برداری شود.
استاندار البرز گفت: اگر علم و پژوهش در اجرا دخیل شود همپوشانی بسیار خوبی صورت می گیرد و به طور قطع نیل به هدف تسهیل و تسریع می شود.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته، البرز در مسیر کاهش جرائم قرار دارد از این رو باید مدیران و اعضای این قرارگاه در راستای تداوم این روند طرح و برنامه با قابلیت اجرا ارائه دهند.
عبداللهی گفت: مدیران استان باید ویژگی اجرایی را در خود تقویت کنند چراکه تنها بحث و بررسی در خصوص موضوعات بدون عملکرد، فاقد ارزش است.
وی افزود: البرز همچنان می تواند در ابعاد مختلف، الگوی سایر استان ها باشد و طرح ها و برنامه های موثر خود را به سراسر کشور تعمیم دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.