کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: سالانه به واسطه مهاجرت‌پذیری استان، بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می‌شود که در این راستا باید زیرساخت‌ها به روزرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ، احمد افضلی صبح چهارشنبه در مراسم مدیرکل حفاظت محیط‌زیست البرز با اشاره به مهاجرپذیری بالای استان مطرح کرد: سالانه به واسطه مهاجرت‌پذیری این استان، بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می‌شود که در این راستا باید زیرساخت‌ها به روزرسانی شوند.

وی افزود: برای همگام شدن با تأمین نیازهای جمعیت در زمینه‌های مختلف باید دوید، چرا که اگر قدم زنان حرکت کنیم، بدون شک عقب خواهیم ماند و اگر یک نفر این کار را انجام ندهد، افراد دیگری آن را به انجام خواهند رساند که در صورت توقف، با توجه به فراوانی اقدامات و پروژه‌های در حال انجام، کار مانند غلطک از روی ما رد خواهد شد.

افضلی خطاب به مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان البرز بیان کرد: در هفته دولت، استان البرز در اجرای پروژه‌های عمرانی از نظر تعداد، از سوی وزارت کشور به عنوان استان برتر انتخاب شد و با توجه به لزوم دارا بودن مطالعات زیست محیطی در اجرای پروژه‌ها، بدون شک البرز یکی از پرکارترین استان‌های ایران است.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر