به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی " روز شنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان البرز افزود: در این راستا افزون بر اینکه باید سرانه ها و زیرساخت های استان را متناسب با جمعیت و به تفکیک هر شهرستان ارتقا دهیم، این ضرورت وجود دارد که برنامه ریزی لازم جهت تامین کادر بیمارستان ها نیز مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید امکانات و تجهیزات بیمارستان های استان شناسایی و اعلام شود تا مردم و پزشکان برای بهره مندی از آنها آگاه شوند.

عبداللهی با اشاره به فعالیت ، گفت: این بیمارستان که چندی پیش طی تعاملی ویژه احیا شد، اکنون خدمات گسترده درمانی به مردم ارائه می دهد و امکاناتی همچون سی تی آنژیوگرافی را در خود دارد.

استاندار البرز گفت: تکمیل پروژه های بیمارستانی و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص به ویژه در غرب استان از مطالبات جدی مردم است که باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برای تامین اعتبار پروژه ها با پیگیری‌های ملی درصدد تسریع در این روند هستیم چراکه پروژه ای همچون بیمارستان سیدالشهدا(ع) که به عنوان جایگزین بیمارستان متراکم و مهم شهید مدنی است، نیاز به تامین اعتبار دارد.

عبداللهی گفت: لزوم ارتقا و توسعه خدمات در بیمارستان شهید سلیمانی با توجه به جمعیت این شهرستان، محسوس است.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی زباله های عفونی و بیمارستانی، بیان کرد: این روند از بی خطر سازی تا جمع آوری و ساماندهی پسماندهای عفونی دنبال شود.

منبع: ایرنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر