تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

ضرورت تغییر رویکرد در روش های جذب منابع مالی پروژه های کلان
16 بهمن 1400 - 18:24
6
رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تاکید کرد: ضروری است برای اجرای پروژه های بزرگ از روش های سنتی فاصله گرفته و به روش های جدید تامین منابع مالی بیاندیشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر تاکید کرد: ضروری است برای اجرای پروژه های بزرگ از روش های سنتی فاصله گرفته و به روش های جدید تامین منابع مالی بیاندیشیم.

علی قاسمپور این مطلب را در کمیسیون تلفیق شورای شهر که به بررسی بودجه پیشنهادی اجرای بزرگراه شمالی می پرداخت، عنوان کرد.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای ، به بودجه ۱۵۰ میلیاردی پیشنهادی شهرداری برای اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۱ اشاره و بیان کرد: این رقم به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای طرحی به این عظمت نیست.
وی تصریح کرد: انتظار داشتیم در بودجه پیشنهادی شهرداری برای بزرگراه شمالی، نقطه پیشرفت مشخصی در نظر گرفته شود.
قاسمپور در عین حال تاکید کرد: نحوه تامین مالی پروژه های بزرگ در شهرداری نیازمند بازبینی است و ضروری است مسئولان مربوطه با برنامه های جدید برای جذب منابع اعتباری به موضوع وارد شوند.
این مسئول، با اذعان بر اینکه رویکرد بودجه بر اساس پروژه های شاخص، تعیین می شود، بیان کرد: شهرداری علاوه بر اینکه نهادی ، عمومی و خدمات رسان است رویکردهای جدی عمرانی دارد که این امر باید مازاد بر فعالیت های روزمره و ذاتی این دستگاه انجام شود.
به گفته سخنگوی ، بودجه باید نشاندهنده عزم و برنامه شهرداری برای اجرای این پروژه های شاخص باشد.
بودجه این پروژه با افزایش ۲۵۰ میلیارد تومانی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق رسید.
مقرر شد این مصوبه با ارائه سناریوی جدید از سوی معاونت فنی و عمرانی، در یکی از جلسات آتی کمیسیون تلفیق مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.