تصویر
ضرورت تقویت زیر ساخت‌ها، جهت پیشگیری از بروز تنش آبی
21 بهمن 1402 - 9:34
2
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در جلسه شورای اداری استان ضمن اشاره به شرایط تنش آبی و میزان بارش‌ها، بر تسریع در اجرای مصوبات مرتبط با تقویت زیرساخت‌های آب شرب تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ، و اشتهارد در جلسه شورای اداری استان ضمن اشاره به شرایط تنش آبی و میزان بارش‌ها، بر تسریع در اجرای مصوبات مرتبط با تقویت زیرساخت‌های آب شرب تأکید کرد.

مهدی عسگری با اشاره به تنش آبی که در تابستان گذشته رخ داد، گفت: در پی این اتفاقات، نشست "شورای انسجام بخشی آب و برق" با حضور وزیر نیرو تشکیل و تصمیمات خوبی برای جبران کمبودها، بویژه در ارتباط با تسریع در ساخت تصفیه خانه بیلقان و احداث مخازن مورد نیاز با ظرفیت ۱۱۰هزار مترمکعب مصوب شد، ولی تا کنون مطابق مصوبات و زمان بندی انجام شده اعتبارات لازم تخصیص داده نشده و اگر این روند اصلاح نشود، مجدداً در تابستان آتی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
عسگری تصریح کرد: حتی روند احداث دو مخزن، به‌رغم مشخص شدن پیمانکار، به دلیل عدم تامین اعتبار، متوقف شده و این باید توسط مسئولین اجرایی استان هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع در پایان با تاکید بر لزوم پیگیری این مسئله مهم از سوی مسئولین اجرایی استان، گفت:به سهم خود، از طریق وزارت نیرو درحال پیگیری هستم و مسائل را دنبال می‌کنم، ان‌شاءلله همه مدیران اجرایی و آقای استاندار نیز، این موضوع را به طور خاص مورد توجه و اولویت قرار دهند که اگر الان تدبیر نشود سال آینده مجددا با مشکل مواجه می‌شویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.