تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است

ضرورت تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی البرز
28 آبان 1402 - 17:14
2
مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی در خصوص ورود سامانه سرد بارشی به استان از کشاورزان و باغداران خواست تمهیدات لازم برا رای پیشگیری از خسارات به محصولات کشاورزی و باغ ها به عمل آورند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی در خصوص ورود سامانه سرد بارشی به استان از کشاورزان و باغداران خواست تمهیدات لازم برا رای پیشگیری از خسارات به محصولات و باغ ها به عمل آورند.

"مهدی مهرور" اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک، باران و کاهش محسوس دما طی ۲ روز آینده در این استان پیشگیری برای کاهش حوادث و خسارات احتمالی ضروری است.
وی اضافه کرد: اختلال و لغزندگی در ترددهای شهری و بین شهری ، آبگرفتگی معابر ، بالا آمدن سطح آب مسیل ها و رودخانه ها ، ریزش سنگ در جاده های کوهستانی، شکسته شدن سازه های سست ، درختان و تابلوهای تبلیغاتی طی این مدت متصور است .

مهرور از مسافران خواست از توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها ، مسیل های فصلی و دامنه کوه ها ، پرهیز از کوهنوردی و خودداری از سفرهای غیرضروری بویژه در مناطق کوهستانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: تامین سوخت ، نصب وسایل حرارتی، کنترل دما، رطوبت و تهویه گلخانه ها ، مصرف کودهای پتاسه ، مقاوم سازی درختان به سرما ، حفاظت از مرغداری ها و دامداریها با توجه به کاهش دما ، محافظت از تاسیسات و مراقبت از سیستم های آبیاری تحت فشار با توجه به پایین بودن دمای سطح زمین به ویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی ، تداوم افزایش رطوبت در مزارع و باغات با هدف تعدیل دمای محیط از طریق انجام آبیاری خارج از نوبت ، عدم کوددهی استخرهای پرورش ماهیان ، عدم مبارزه شیمیایی در ارتفاعات و مناطقی که دما به زیر صفر می رسد باید مورد توجه قرار گرفته شود.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی در خصوص ورود سامانه سرد بارشی به استان از کشاورزان و باغداران خواست تمهیدات لازم برا رای پیشگیری از خسارات به محصولات کشاورزی و باغ ها به عمل آورند.
مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره ب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.