تصویر
ضرورت توسعه ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کشور
27 دی 1402 - 15:12
شناسه : 729999
4
رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این دانشگاه بر اساس برنامه هفتم توسعه سالانه باید ۲۵ درصد به ظرفیت پذیرش دانشجو آن افزوده شود که توسعه امکانات آن ضروری است.

رییس دانشگاه ان کشور گفت: این دانشگاه بر اساس برنامه هفتم توسعه سالانه باید ۲۵ درصد به ظرفیت پذیرش دانشجو آن افزوده شود که توسعه امکانات آن ضروری است.

سعید غیاثی ندوشن در آیین افتتاح اولین مرکز سلامت و تندرستی کشور در پردیس دانشگاه فرهنگیان البرز افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای ماه سال جاری کار تجهیز ۳۳ مرکز تندرستی در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان کشور آغاز شده است.
رییس دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: ورزش ابزار بسیار مهمی به لحاظ تحصیلی و روحی و معنوی برای کاهش آسیب های از نظر بهبود یاددهی و یادگیری دانشجویان به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان با کاستی های فراوانی مواجه است، افزود: کمبود فضاهای فیزیکی از مهمترین چالش ها دراین بخش است.
غیاثی ندوشن افزود: اکنون ۹ ورزشگاه وابسته به دانشگاه فرهنگیان در کشور در حال ساماندهی است.
وی گفت: در زمان حاضر ۹۸ هزار دانشجو معلم در ۳۳ پردیس دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند.
"مسلم قبادیان" رییس دانشگاه فرهنگیان استان البرز نیز گفت: مرکز تندرستی و این دانشگاه در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع راه اندازی شده است.
وی افزود: ساختمان اداره کل نوسازی مدارس استان البرز واقع در عظیمیه برای پردیس دخترانه دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یافته و به زودی این مکان آموزشی فعال می شود ضمن آنکه راه اندازی دومین مرکز سلامت و تندرستی این دانشگاه تا پایان سال جاری خواهیم داشت.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این دانشگاه بر اساس برنامه هفتم توسعه سالانه باید ۲۵ درصد به ظرفیت پذیرش دانشجو آن افزوده شود که توسعه امکانات آن ضروری است.
رییس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این دانشگاه بر اساس برنامه هفتم توسعه سالانه باید ۲۵ درصد ب

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.