تصویر
ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و دوری از تخریب رقبا
05 دی 1402 - 13:04
1
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد گفت: یکی از محوری ترین اصول درعرصه انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی و خودداری رقبا از تخریب یکدیگر است و کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند و هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا پرهیز کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ، و اشتهارد گفت: یکی از محوری ترین اصول درعرصه انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی و خودداری رقبا از تخریب یکدیگر است و کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند و هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا پرهیز کنند.

دکتر یحیی رمضانی با بیان این مطلب گفت: شهرستان کرج به تعبیر رهبر معظم انقلاب بعنوان « ایران کوچک»، منشوری تمام نما از اقوام و قومیت هایی است که وحدت در عین کثرت را در برهه های مختلف به تجلی رسانده است و به همراه نسلی نو از جوانان مهیای خلق حماسه ای با شکوه می شود.
وی افزود: تنوع و تکثر اقوام در شهرستان کرج فرصت و ظرفیتی ویژه برای به تصویر کشیدن مشارکت سیاسی آحاد مردم در عین برخورداری از تنوع دیدگاه ها است.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در ادامه با تأکید بر ضرورت بکارگرفتن اصل اخلاق مداری در رقابت نامزدهای انتخاباتی گفت: اخلاق انتخاباتی مقدم بر رقابت انتخاباتی است و برای کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا خودداری کنند.
وی با بیان اینکه تمامی گروه های اثرگذار از احزاب رسمی و دارای شناسنامه تا افراد صاحب تریبون و رسانه و مطبوعات باید میدان دار برگزاری انتخاباتی با شکوه باشند تصریح کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت اصل چهارگانه ای است که تلاش برای رقابت سالم انتخاباتی و حضور گروه ها و جناح های مختلف رامضاعف ساخته و می تواند بسترساز مشارکت گسترده مردم در این حماسه بزرگ سیاسی باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.