ضرورت ساماندهی و بازسازی تابلوهای ورودی روستاها
  • خرداد ۸, ۱۴۰۲ ساعت: 8:46
  • شناسه : 549653
    1
    نشست شورای مشورتی دهیاران روستاهای بخش تنکمان به ریاست فرماندار نظرآباد و باحضور بخشدار و روسای ادارات بنیاد مسکن، آب و مخابرات برگزار گردیده و در ابتدا دهیاران به بیان نقاط ضعف و قوت روستاهای بخش تنکمان و مشکلات موجود پرداخته و روسای ادارات مربوطه پاسخگوی آنها بودند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ


    نشست شورای مشورتی دهیاران روستاهای بخش تنکمان به ریاست و باحضور بخشدار و روسای ادارات بنیاد مسکن، آب و مخابرات برگزار گردیده و در ابتدا دهیاران به بیان نقاط ضعف و قوت روستاهای بخش تنکمان و مشکلات موجود پرداخته و روسای ادارات مربوطه پاسخگوی آنها بودند.

    همچنین در این نشست فرماندار با تبریک دهه کرامت، هدف از تشکیل این قبیل نشست ها را دیدار، ارتباط و گفتگو با اقشار مختلف جامعه عنوان داشته تا بتوان دست در دست یکدیگر و همت و تلاش جمعی، سبب ساز پیشرفت همه جانبه شهرستان نظرآباد شد.
    وی با اشاره بر لزوم جبران عقب ماندگی ها افزود: شهرستان پرپتانسیل نظرآباد به لطف الهی و همت همگانی و اتحاد خادمان مردم در بسیاری از بخش ها میدرخشد که از جمله اینها میتوان به جذب حداکثری قیر و آغاز نهضت آسفالت معابر و جاده ورودی روستاها بوده است.
    دکتر بغدادی در ادامه خطاب به دهیاران بر ضرورت ساماندهی و بازسازی تابلوهای ورودی روستاها، زیباسازی و نظافت ورودی روستاها، پرهیز از دچار به روزمرگی در انجام امور، توجه ویژه بر موضوعات و روستاها، تشکیل شورای فرهنگ عمومی روستاها، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری، خدمت صادقانه، برنامه محوری، عملگرایی، برپایی مراسمات خانوادگی در مناسبت های ملی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی و.
    .
    .
    تاکید داشته و گفت: ما نیز در مسائل کلان شهرستان از جمله ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی اوقافی، توسعه گلخانه ها همچون سال گذشته که رتبه برتر این مهم را کسب نمودیم، پیگیری حق آب نظرآباد از سد طالقان، تعیین تکلیف اسناد اراضی و.
    .
    .
    .
    در تلاشیم تا خادمان شایسته ای برای مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستانمان باشیم.
    ?در پایان نیز ضمن بازدید از بخش های مختلف بخشداری تنکمان، فرماندار نظرآباد ضمن عرض خداقوت به پرسنل بخشداری این اداره دیدار و با آنان گفتگو نمود.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر