تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

ضرورت سرعت بخشی به مشکلات و دغدغه‌های شهروندان
08 شهریور 1402 - 11:24
2
عضو شورای شهر کرج بر ضرورت سرعت بخشی به مشکلات و دغدغه‌های شهروندان تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو بر ضرورت سرعت بخشی به مشکلات و دغدغه‌های شهروندان تأکید کرد.

در دیدار مردمی در جمع اهالی و نمازگزاران مسجد پیامبر واقع در فاز ۴ مهرشهر که همراه با رئیس اداره برق شهرستان در منطقه ۴ برگزار شد، مشکلات مردم منطقه در رابطه با بحث روشنایی معابر و انشعابات مطرح و قول پیگیری داده شد.
نایب رییس کمیسیون شورای افزود: بر اساس قول مساعدی که ریاست محترم اداره برق شهرستان دادند قرار بر این شد که مشکلات مطرح شده ظرف ماه پیش‌رو برطرف شود.
رحیمی بیان کرد : یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان مسئله سد معابر توسط برخی از مغازه‌داران در این منطقه بود که مقرر شد شهرداری طرح رفع سد معبر را اجرا کند.
این عضو شورا افزود: در موضوع آسفالت معابر و جلوگیری ساخت و ساز غیرمجاز هم که خواسته برخی از شهروندان بود سریعا در همان زمان شهردار منطقه دستورات لازم را صادر کرد.
رحیمی یادآور شد: در رابطه با مشکل سگ‌های بلاصاحب هم برخی از شهروندان دغدغه داشتند که قرار شد که توسط سازمان پسماند طی اجرای طرحی جمع‌آوری شود.
وی تاکید کرد: در خصوص معضل سگ‌گردانی به عنوان یک مشکل فرهنگی نیازمند هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها خصوصا دستگاه قضایی هستیم.
وی تاکید کرد: پارک امام علی به وسعت ‌۱۰ هزار متر در منطقه ۴ قرار است اجرایی شود که انشالله با انتخاب پیمانکار آن عملیات اجرایی به زودی آغاز می‌شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.