تصویر
ضرورت مناسب سازی فضاهای شهری بر اساس نیاز معلولان
09 مرداد 1401 - 14:29
2
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: در بحث مناسب سازی معابر کرج از استانداردهای تعیین شده عقب تر است و بخش عمده ای از این شرایط ناشی از آن است که بسیاری از معابر این کلانشهر از قبل شکل گرفته و اصلاح و تغییر آنها کار ساده ای نیست.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک گفت: در بحث مناسب سازی معابر از استانداردهای تعیین شده عقب تر است و بخش عمده ای از این شرایط ناشی از آن است که بسیاری از معابر این کلانشهر از قبل شکل گرفته و اصلاح و تغییر آنها کار ساده ای نیست.

مسعود محمدی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی سرپرست با اعضای سفارت ژاپن و هیئت جایکا همراه با انجمن نعناع جهت توسعه مناسب سازی معابر شهری استان البرز اظهار کرد: طی سه سال اخیر، با همکاری نهادها و انجمن‌های مختلف از جمله انجمن نعناع اقدامات مناسبی برای مناسب سازی معابر جهت تردد معلولان صورت داده است.
وی ادامه داد: هرچند مناسب سازی معابر همه ساله در بودجه سالانه شهرداری دیده می‌شود ولی این مساله به شکل ویژه‌تری در بودجه امسال مورد توجه قرار گرفته است.
عضو شورای توضیح داد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بحث مناسب سازی سازه‌ها وفضاهای شهری در بین سازندگان نیز به خوبی جا افتاده و اغلب در فرایند ساخت مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی، تجاری و .
.
.
ضوابط و استانداردهای تعیین شده را رعایت می‌کنند.
وی ادامه داد: البته منکر این واقعیت نیستیم که در بحث مناسب سازی معابر کرج از استانداردهای تعیین شده عقب تر است و بخش عمده ای از این شرایط ناشی از آن است که بسیاری از معابر این کلانشهر از قبل شکل گرفته و اصلاح و تغییر آنها کار ساده ای نیست.
محمدی ابراز کرد: در احداث معابر جدید سعی می‌شود استانداردها رعایت شود تا شاهد حضور معلولان در سطح شهر باشیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: در این دوره از مدیریت شهری به دنبال همکاری گسترده با کسانی هستیم که مناسب سازی معابر شهری دغدغه اصلی آنها است و قطعا از تجربیات و تخصص آنها در این حوزه به بهترین شکل بهره خواهیم برد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.