تصویر
ضرورت نصب مخزن برای تامین آب طبقات بالای ساختمانهای البرز
25 مرداد 1402 - 11:22
شناسه : 623416
4
برای برقراری وتوزیع آب با فشار متعادل در طبقات بالای ساختمانهای مسکونی درشهرستان کرج و دیگر شهرستانهای استان البرز، نصب مخزن ذخیره متناسب با تعداد واحدهای مسکونی هر ساختمان ضروری است.
ارسال توسط :
پ
پ

برای برقراری وتوزیع آب با فشار متعادل در طبقات بالای ساختمانهای مسکونی درشهرستان و دیگر شهرستانهای استان البرز، نصب مخزن ذخیره متناسب با تعداد واحدهای مسکونی هر ساختمان ضروری است.

مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز، با اعلام این مطلب گفت : بدنبال افزایش دمای هوا در ماههای گرم سال و به تبع آن افزایش مصرف، طبقات بالای ساختمانهای مسکونی با احتمال افت فشار مواجه می شوند.
بنابراین ضروری است ساکنان هر ساختمان با نصب مخزن ذخیره به ازای هر واحد حداقل ۲۵۰ لیتر و نصب پمپ بعد از این مخزن ، فشار مناسب برای توزیع آب در طبقات فوقانی را ایجاد نمایند.
بدیهی است آبفای البرز موظف به تامین آب با فشار متعارف بوده وافزایش فشار آب خارج از استاندارد تعریف شده،موجب خسارت و بروز حوادث خواهد شد.
وی افزود : برخی از شهروندان دراقدامی غیرمجاز وغیر فنی بدون نصب مخزن، اقدام به نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب می نمایند که این امر علاوه بر اینکه موجب اختلال در شبکه توزیع آب شده وآب رسانی به سایرشهروندان را بامشکل روبرو می سازد، موجب آسیب به تاسیسات اندازه گیری و داخلی مشترکین نیز می شود.
بنابراین درصورت مشاهده وگزارش این موضوع، آبفای البرز اقدام قانونی را برای جمع آوری اینگونه پمپ ها بعمل خواهد آورد .
مدیرعامل آبفای البرز در پایان از کلیه هم استانی ها خواست با رعایت الگوی مصرف و کاهش آن بویژه درهنگام استحمام(کوتاه کردن زمان استحمام)، استفاده ی درست از کولرهای آبی (استفاده از دور کند، تنظیم شناور آنها، استفاده از سایبان و.
.
.
) و پرهیز از آبیاری فضای سبز با آب شرب و.
.
.
یاریگر آبفا در گذر از تنش آبی تابستان و پیک مصرف امسال باشند

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.