تصویر
ضرورت نگاه ویژه مدیران کل به شهرستان نظرآباد بنا به ظرفیت های موجود
09 آبان 1401 - 16:17
2
فرماندار نظرآباد، رییس برنامه و بودجه و مدیران کل دامپزشکی، دارایی، بحران و جهادکشاورزی و امور عشایر استان البرز از مناطق عشایری شهرستان نظرآباد (روستای عشایری قشلاق محمدلو) بازدید نموده و به بررسی مسائل و مشکلات روستاییان عشایری، دامداران این روستا و.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار ، رییس برنامه و بودجه و مدیران کل دامپزشکی، دارایی، بحران و جهاد و امور عشایر استان البرز از مناطق عشایری شهرستان نظرآباد (روستای عشایری قشلاق محمدلو) بازدید نموده و به بررسی مسائل و مشکلات روستاییان عشایری، دامداران این روستا و.
.
.
پرداختند.

در این نشست ضمن خوش آمدگویی به حضار، خواستار نگاه ویژه مدیران استانی به شهرستان نظرآباد بنا بر ظرفیت های موجود در آن شد.
وی در ادامه با اشاره بر اینکه در تلاشیم پتانسیل های شهرستان نظرآباد را توسعه و ارتقا بخشیم گفت: نظرآباد بعنوان غربی ترین شهرستان استان البرز، دارای ظرفیت های ویژه و چشمگیری در بخش های صنعتی، کشاورزی، دامپروری، گردشگری و.
.
.
است که توجه و ارتقا هرکدام از اینها به تنهایی خواهد توانست نه تنها نظرآباد بلکه استان البرز را در سطح کشوری ممتاز و برجسته نماید.
دکتر بغدادی در خاتمه خاطرنشان کرد: افزون بر برنامه ریزی های انجام شده جهت تحقق طرح های توسعه نظرآباد، تلاش خواهیم نمود تا خدمات بیشتر و بهتری به عشایر عزیز نیز ارائه نموده و مشکلات و نیازهای آنها را در حد توان و مطابق قانون مرتفع نماییم.
لازم به ذکر است در شهرستان نظرآباد مجموعا دو منطقه قشلاق محمدلو و گلدره، عشایرنشین می باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.